Jurnal de Femeie Ocupata (123)

Astazi, duminica, 2 iulie 2017 , …observ ca iar a trecut mult timp de cand nu am mai scris un jurnal.

Afara…s-a mai “racorit” nitel (adica sunt 30C haha). Anul asta s-a incalzit foarte repede in casa ca deja contemplam un AC pe final de saptamana trecuta.

In casa…nu mai am 30C, dar e pe aproape.

In bucatarie….nu am gram de carne! Dar am multe fructe si legume. E sezon de lubenita si pepene!

Sunt imbracata cu: pantaloni scurti de jeans si tricou albastru.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International (la cafea, dimineata inainte de work)

Ce carti citesc zilele astea: Destination Unknown by Agatha Christie si o carte despre Creta.

Ce mai mesteresc eu:…pun la punct detaliile pentru iesirea la Oradea & Cluj de la final de iulie.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…nimic special, dar mai am de lucrat pe bloguri.

Am invatat…sa sper mereu.

Astept/sper…sa ma distrez cu var-mea curand.

O poza favorita

Se numeste Ios is face parte din Ciclade. Si este motivul pentru care sunt si mai innebunita dupa Grecia.

Leave a Reply

