Jurnal de Femeie Ocupata (122)

Astazi, duminica, 14 mai 2017 , …visez cu ochii deschisi la Grecia. AMR 5 zile. Dap, urmeaza plimbarea noastra pentru a celebra aniversara de nunta (5 anisori, hihi)

Afara…e o primavara cam “normala” (daca e sa ma uit pe Timehop unde vad ca an, de an, in perioada asta, a plouat).

In casa…e bine. Si cozy.

In bucatarie….am exclus painea din meniu in ultimele saptamani. Au ramas lipiile (de tip tortilla). Si muuuuuulte salate.

Sunt imbracata cu: pantaloni trei sferturi negri si tricou albastru.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International (la cafea, dimineata inainte de work)

Ce carti citesc zilele astea: Destination Unknown by Agatha Christie.

Ce mai mesteresc eu:…am terminat de pus la punct detaliile pentru Grecia, asadar astept sa ajung acolo.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa am grija sa fie back-up rezolvat la work cat sunt plecata. Si ceva articole planificate pe blogurile in Engleza.

Am invatat…sa am incredere in ce stiu sa fac.

Astept/sper…sa ma plimb pe plaja in Ios.

O poza favorita

iSmart PRO Evolio HD

Ne-am luat jucarie. Ieftina, dar isi face treaba. Am un review in Engleza aici (iSmart PRO Evolio HD) dar nu am apucat sa scriu si aici (inca).

Leave a Reply

