Jurnal de Femeie Complicata (120)

Astazi, duminica, 19 februarie 2017 , …va asigur ca nu am disparut in neant, dar dupa cum spuneam, aceasta serie este acum lunara si nu saptamanala.

Afara…e inca frig! Mama ei de iarna ca deja mi-a ajuns la oase si-s satula de ea ca de poame acre.

In casa…mai am zile cand inchid caldura. Dar, nah tot iarna e. Insa ma bucur ca am mereu 24-25C in casa.

In bucatarie….fac foarte multe mancaruri vegan. Azi a fost randul lintei, iar peste saptamana am facut orez brun cu legume sau fasole greceasca.

Sunt imbracata cu: tricou cu maineca scurta, pantaloni tri sferturi si flip-flops.

Ce seriale urmaresc: NCIS si Bull. Vrem sa ne uitam la CSI Cyber (ne-am pierdut pe drum, desi incepusem sa ne uitam candva).

Ce carti citesc zilele astea: Destination Unknown by Agatha Christie si Hidden Greece by Richard Clark. Si nu fac progrese mari.

Ce mai mesteresc eu:..astept sa vada daca se poate repara decedatul Lenovo Z51 (cumparat nou nout de la PC Garage in Dec 2015). Sunt foarte suparata pe mine pentru alegerea facuta atunci si pe Lenovo pentru produsele de rahat de le vinde pe la noi prin targ. Mi-am luat un Asus Zenbook pe care il ador, insa.
Pe langa problemele tehnice, trebuie sa decid cand mergem la Budapesta.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa decid weekendul cand mergem la Budapesta.

Am invatat…ca pe cat urasc eu consumerismul, pe atat de urat isi arata el coada peste tot.

Astept/sper…primavara!

O poza favorita

dsc_6620

Asus Zenbook, cumparat duminica trecuta. Plus salata mea de ton.

Leave a Reply

