Jurnal de femeie complicata (119)

Astazi, sambata, 14 ianuarie 2017 , …va salut din Arad. Ne-am intors de cateva zile si inca dardai numai cand ma gandesc ca vreau sa ies din casa.

Afara…e frig! M-am plans de frig cand a venit zapada prin Italia dar era mult mai cald decat aici, oricum.

In casa…e cald! Innapoi la ale mele 24C din casa. Nu, zau daca voi comenta cand vine intretinerea!

In bucatarie….mi-e greu fara verdeturile din Italia. Mi-e dor de masline. Nu sunt convinsa apropo de branza (am cam exagerat pe acolo, haha)

Sunt imbracata cu: tricou cu maineca scurta, pantaloni tri sferturi si flip-flops.

Ce seriale urmaresc: sunt in urma rau cu Divorce, NCIS si Bull. Sper sa recuperez curand.

Ce carti citesc zilele astea: Destination Unknown by Agatha Christie si Hidden Greece by Richard Clark. Err, da, nu am mai citit de anul trecut. Sper sa recuperez ca deja mi-e dor.

Ce mai mesteresc eu:..articole si social media pe bloguri. Cred ca voi muta si acest blog pe host platit, in cele din urma.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa iau o decizie privitoare la o schimbare la job.

Am invatat…ca dupa aproape 5 saptamani in Italia, mi-a fost dor de doua chestii: netul meu foarte rapid si stabil de la Telekom si zacusca facuta de mama.

Astept/sper…sa apara si coletul trimis din Italia, cu bunatatile la pachet.

O poza favorita

dinner-italy

Cina din ultima seara in Puglia.

Leave a Reply

