Jurnal de femeie calatoare (118)

Astazi, sambata vineri, 30 decembrie 2016 , …iaca se face mai bine de o luna de cand nu am mai scris jurnalul dar nu am absolut nici o remuscare. De trei saptamani sunt prin Italia, la caldurica. Cu laptop in spinare si munca la purtator, am avut ocazia sa bestelesc bine conexiunile lor de net proaste, scumpe, si care pica cand bate vantu. Dar este si asta o experienta. Ce au suferit cel mai rau? Cele trei bloguri ale mele, unde am postat cu tzaraita sau de loc.

Afara…eh , da, aici nu ma plang. M-am bucurat de temperaturi intre 10 si 16C, la umbra. Astazi va fi o maxia de 13 8C, la umbra.

In casa…m-am acomodat, cat de cat, dar inca ma minunez cat imi ia sa incalzesc doua camere (adica un dormitor, la etaj, si living/bucatarie jos).

In bucatarie….sunt fericita ca pot face multe salate. Si evident, banii se duc pe branza, masline si peste.

Sunt imbracata cu: pantaloni de training gri, tricou cu maineca lunga, tricou cu maineca scurta, slapi imblaniti pentru casa. Mda, de la 24-25C din Arad, in casa, la 19-20C aici.

Ce seriale urmaresc: nimic ca n-am pe ce. Adica n-am net pentru nici un fel de streaming.

Ce carti citesc zilele astea: Destination Unknown by Agatha Christie si Hidden Greece by Richard Clark. Teoretic, ca practic nu am mai citit de cand am plecat din Arad.

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu:…un program foarte simpatic. Cand lucrez (saptamana asta am fost libera), iau pauza de la 12 pm la 2 pm cand mancam si iesim la plimbare. Seara, dupa work, iesim la plimbare sa ascultam marea. Cand nu lucrez, nu am program fix, dar incerc sa mai scriu pe bloguri.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa termin tot ce mi-am propus inainte de urmatoarea tura de zile libere (si intorsul acasa). Plus, sa vad cum fac bagajul plus coletele pentru casa.

Am invatat…ca ma bucur ca un copil mic de schimbarile de peisaj si ca ador sa culeg scoici.

Astept/sper…urmatoarea iesire pe termen lung. Haha!

O poza favorita

img_20161224_083528

Imi place enorm sa imi beau cafeaua in balcon, dimineata. Cu soarele in spate. Uneori ma uit la rasarit, din balconul de la dormitor.

———————–

PrinArad va ureaza un 2017 mai bun, mai frumos si mai linistit!

Leave a Reply

