Jurnal de Femeie Ocupata (117)

Astazi, sambata, 19 noiembrie 2016 , …iaca se face luna de cand nu am mai scris jurnalul si imi cam vine sa intru in pamant de rusine. Nu am vrut sa renunt la serie, asadar va multumesc pentru asteptare! E posibil ca aceasta sa fie noua frecventa a jurnalului cel putin pentru urmatoarele doua luni.

Afara…cine a deschis congelatoru’?!

In casa…cineva va plati mult la caldura mult pentru luna asta…

In bucatarie….ba fac linte, ba fasole, ba orez integral cu legume. Asta cand nu trantesc o salata.

Sunt imbracata cu: pantaloni trei sferturi albastrii inchis, tricou albastru.

Ce seriale urmaresc: NCIS, Bull, Divorce (“cineva” a descoerit HBOGo)

Ce carti citesc zilele astea: Destination Unknown by Agatha Christie si Hidden Greece by Richard Clark.

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu:…strategie de marketing si aricole pentru blogurile in Engleza. Pentru acest blog, accept guest posts. Daca va intereseaza, va rog sa va uitati peste stil si ce este publicat deja si sa imi trimiteti un pitch pe emailul din pagina Despre.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa rezolv hartoage la banca, sa imi fac programare la control la dentist si sa ma decid ce geanta iau cu mine…

Am invatat…sa nu incetez sa sper. E bine!

Astept/sper…luna decembrie. Daca urmariti conturile de social media, cred ca stiti deja de ce.

O poza favorita

13312838_10154159980668396_1490070813330845608_n

Leave a Reply

