Jurnal de Femeie Ocupata (116)

Astazi, sambata, 22 octombrie 2016 , …era cat pe ce sa nu apuc sa scriu jurnalul. Mi-am petrecut dimineata lucram la niste articole si la social media calendar pentru Looknwalk (aka blogul meu in Engleza).

Afara…numai ce a iesit soarele dupa ce a fost mizerabil de ieri….

In casa…tin caldura inchisa aproape tot timpul. Teava din hol degaja destula caldura HeHe

In bucatarie….am nevoie urgenta de niste legume. La piata nu am mai calcat de cand au inceput ploile si la supermarket e hit or miss sa gasesc ce vreau.

Sunt imbracata cu: pantaloni trei sferturi bleumarin, tricou turcoaz si flip flops.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel, NCIS, Bull

Ce carti citesc zilele astea: Destination Unknown by Agatha Christie

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu:…continut pentru blogul in Engelza.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa rezolv niste detalii pentru plecarea din Decembrie.

Am invatat…sa am incredere in ce fac, pentru ca…fac bine.

Astept/sper….sa vad cum voi reusi sa lucrez din alt oras si sa imi fac timp de explorat. Ce fun va fi!

O poza favorita

quote-7

Leave a Reply

