Jurnal de Femei Complicata (115)

Astazi, sambata, 15 octombrie 2016 , …era cat pe ce sa nu apuc , totusi, sa scriu jurnalul. Dar, am reusit! Planurile pe ziua de azi includ cumparaturi (sigh) si sa scriu un guest post (yay).

Afara…macar nu mai e atat de urat. Si s-a mai incalzit.

In casa…avem caldura! Peste zi o tin inchisa pentru ca e , totusi, destul de cald.

In bucatarie….au reparut salatele cu varza si sfecla rosie.

Sunt imbracata cu: pantaloni de training gri, tricou si flip flops.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel, NCIS, Bull

Ce carti citesc zilele astea: Destination Unknown by Agatha Christie

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu:… am reusit sa aranjez si sa verific blogul in Engleza dupa mutare pa host. Urmeaza sa imi fac un plan editorial pe ce a mai ramas din Octombrie.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa scutur “parteneru” de afaceri de care ziceam si saptamana trecuta.

Ah si vreau sa scot la vanzare IPhone-ul 5S. Asadar, if interested, let me know. Inca nu am apucat sa ii fac poze, dar, da il vand.

Am invatat… sa nu incetez sa cred in mine.

Astept/sper….sa mergem o luna in Italia. Am luat biletele de avion (am prins o “castana” la WizzAir si nu am ezitat) si acum pun la punct detaliile de la cazare.

O fotografie preferata

quote-8

Leave a Reply

