Jurnal de Femeie Complicata (114)

Astazi, sambata, 8 octombrie 2016 , …am planuri de migrat siteul in Engleza pe host diferit! Yay. In acelasi timp, PrinArad.info intra in mentenanta. Inca mai am concurs in derulare pana in 15 Noiembrie si va rog sa ma scapati de cele doua cartele.

O sa va las pe voi sa decideti daca vreti sa mai cititi articole din aceasta serie.

Nu cred ca voi mai pune alte articole noi prea curand, insa.

Afara…cred ca preferam sa fie cu 10-12C mai mult decat sunt. Brrr…

In casa…mi-e frig. Cand dau astia drumul la caldura de la CET?

In bucatarie….ma incalzesc facand mancare. Eh, hai ca nu e rau.

Sunt imbracata cu: pantaloni trei sfeturi, tricou si flip flops.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel, NCIS, Bull (serial nou)

Ce carti citesc zilele astea: Destination Unknown by Agatha Christie

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu:… uneori, prea multe. Social media, articole, work, planuri de evadat vreo luna prin tari mai calde.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa trimite niste emaluri unui “partener” de afaceri.

Am invatat… ca nu pot folosi Canva pe Vivaldi; dar Vivaldi e un browser foarte rapid.

Astept/sper….sa nu ma fi mintit amintitul “partener” de afaceri.

O fotografie preferata

diem

Ca tot ziceam de Canva :) Poza imi apartine si e facuta in Italia.

2 thoughts on “Jurnal de Femeie Complicata (114)

  1. Imi place foarte mult seria aceasta de articole! Imi place ca esti foarte organizata si ca iti planifici lucrurile din timp, eu sunt cam haotica si impulsiva, asa ca esti un model pentru mine:) spor in toate in continuare!;)

    PS: si ce razbate foarte mult din articolele astea e ceea ce iese la iveala din blogul tau: placerea cu care iti traiesti viata! asta e impresia cu care raman de fiecare data cand iti citesc “jurnalul”.

Leave a Reply

