GIVEAWAY: DOUA CARTELE VODAFONE

Dragii mei,

Vin cu vesti faine pentru voi. Am reusit sa ajung si eu pe la Vodafone sa inchid un abonament (relax, mai am unul si o cartela haha). Am plecat de acolo cu o cartela cadou si am decis sa o dau mai departe, tot cadou, unuia dintre voi.

Asadar, GIVEAWAY: 1 cartela VODAFONE cu numar si credit initial 5 euro .

Cartela este activata si are valabilitate pana in 16.09.2019 . Pe site scrie asa despre cartela:

La primul apel efectuat/SMS trimis se activează automat extraoptiunea cu nelimitat minute și SMS-uri în rețea, 200 minute și SMS-uri naționale și 100 MB net inclus.

dsc_6150

dsc_6151

Daca aveti sub 20 ani, puteti sa activati oferte speciale. Daca nu, oricum la urmataorea incarcare puteti pune cati banuti vreti voi. Noi avem niste optiuni faine la incarcare de 6 euro, de exemplu.

Ce trebuie sa faceti voi?

— daca nu ma urmariti deja pe Facebook, va rog sa imi dati un like :)
— aici, pe blog, va rog sa imi scrieti un comentariu in care sa imi povestiti despre cel mai fain loc unde ati fost vara asta
timp limita: 15 nov 2016
— va decide random.org pentru mine
— castigatorul va fi contactat pe email , deci va rog, adresa de email reala si pe care o verificati

UPDATE Oct 8, 2016:

Dupa ce am bibilit nitel la abonamentul meu , m-am ales cu inca o cartela cu numar. Nu are credit pe ea, dar e numar de Vodafone si da, o dau si pe dansa.

Voi avea doi castigatori, prin urmare.

dsc_6236

Nota bene: trebuie sa locuiti in Romania pentru a primi cadoul. Roaming poate fi ulterior activat pe cartela.

5 thoughts on “GIVEAWAY: DOUA CARTELE VODAFONE

  1. Pingback: Jurnal de Femeie Complicata (114) | prinarad

  2. Cel mai frumos loc din lume este acolo unde m-am nascut si unde ma simt cel mai bine, adica orasul Macin :) nicaieri nu-i ca acasa! Ori de cate ori vin acasa simt sentimentul de origine. Locuiesc in Bucuresti, dar abia astept sa ies la pensie sa ma intorc acasa.

Leave a Reply

