Jurnal de femeie complicata (109)

Astazi, sambata, 3 septembrie 2016 , …am revenit pe plaiuri aradene si sunt nitel pe drumuri. Pentru ca trebuie sa culeg smochine si struguri . Dap, de la noi.

Afara…e inca vara, si ce bine imi pare.

In casa…au revenit mancarurile diet-friendly. Ahem.

In bucatarie…fac salate interesante si folosesc oregano in tot ce prind.

Sunt imbracata cu: haine de casa (pantaloni scurti, tricou, flip flops)

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel (NCIS e in vacanta pana la toamna), Pokemon (da, animatia, si da, cea din anii 90)

Ce carti citesc zilele astea: Destination Unknown by Agatha Christie

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu: articole in fiecare zi pe blogul in Engleza, social media planificata pe 2-3 saptamani inainte, cursuri online…chestii d-astea fun.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa finalizez contractul de colaboare. Pam Pam. Acel email pe care il asteptam, a venit.

Am invatat…sa nu incetez sa sper. Sub nici o forma.

Sunt recunoscatoare…tupeului meu (ala de soi bun cand am incredere in mine)

Astept/sper….Urmatoarea iesire, evident. Cert e ca de ziua mea voi merge cateva zile undeva (weekend prelungit). Pana atunci, mai vedem ce apare.

O fotografie preferata

DSC_6122

Mi-a placut maxim traseul de la Vadu Crisului spre pestera. Poza a fost facut in 30 Aug.

Leave a Reply

