Jurnal de femeie complicata si calatoare (108)

Astazi, sambata, 27 august 2016 , …va salut din Cluj, sau ma rog, de pe langa Cluj.

Afara…e inca vara, dar mai domolita in ce priveste temperatura.

In casa…nu prea sta, decat cat sa apuc sa trimit niste mailuri (nu de pe telefon haha)

In bucatarie…imi place sa o ajut pe var-mea , dar oricum sunt mai mult in trecere,asa, la ora mesei.

Sunt imbracata cu: haine de casa (pantaloni scurti, tricou, flip flops)

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel (NCIS e in vacanta pana la toamna), Pokemon (da, animatia, si da, cea din anii 90)

Ce carti citesc zilele astea: Destination Unknown by Agatha Christie

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu: poze, social media, articole, idei, planuri.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa fac planul pe Septembrie pentru blogul in Engleza si sa incep cu planificarea pentru celalalt blog.

Am invatat…foarte mult marketing in ultimele trei saptamani. Sau, ma rog, mi-am adus aminte pe repede inainte.

Sunt recunoscatoare…tuturor resurselor online, gratis, care te ajuta sa inveti.

Astept/sper…un email important care ar trebui sa vina saptamana asta….

O fotografie preferata

13641281_10154322040488396_8625294989391349532_o

Poza din excursia anterioara prin aceeasi zona, adica din Iul 2016.

Leave a Reply

