Jurnal de Femeie Complicata (107)

Astazi, sambata, 20 august 2016 , …va vine sa credeti ca nu am absolut nici un plan batut in cuie? E posibil sa ma duc pe la ceva prieteni sau poate la ai mei.

Afara…e tot vara. Si uneorii galagie…ca avem Zilele Aradului fix sub urechile noastre.

In casa…e asa fain si racoare noaptea. Pacat ca se cam termina vara dar parca imi era dor de aerul racoros.

In bucatarie…petrec mai mult timp decat de obicei. Imi place.

Sunt imbracata cu: haine de casa (pantaloni scurti, tricou, flip flops)

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel (NCIS e in vacanta pana la toamna), Pokemon (da, animatia, si da, cea din anii 90)

Ce carti citesc zilele astea: Destination Unknown by Agatha Christie

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu: articole, social media, cursuri online…

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa fac multe poze si sa va tin si pe voi la curent cu ce nebunii fac prin Cluj si in jurul lui. Dap, iar suntem pe drumuri.

Am invatat…sa ma bucur cand am nitel timp liber – neasteptat – pe mana.

Sunt recunoscatoare…fiecaruia care mi-ati dat like la pagina blogului si ma ajutati sa cresc.

Astept/sper…un raspuns important saptamana viitoare.

O fotografie preferata

20140905_124947

Cu dor de Italia de data asta. Poza e facuta la Pompeii in 2014.

Leave a Reply

