Jurnal de Femeie Complicata (105)

Astazi, sambata, 6 august 2016 , …

Afara…e tot vara. Si inca una torida.

In casa…ma bucur ca nu sare temperatura de 30C.

In bucatarie…fac multe salate si variante low-cost ale mancarurilor preferate.

Sunt imbracata cu: haine de casa (pantaloni scurti, tricou, flip flops)

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel (NCIS e in vacanta pana la toamna)

Ce carti citesc zilele astea:Destination Unknown by Agatha Christie

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu: planuri de dezvoltare pentru blogurile mele.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa termin planul pentru blogul in Engleza.

Am invatat…ca nimic pe lumea asta nu e sigur.

Sunt recunoscatoare…abilitatii mele de adaptare.

Astept/sper…sa imi iasa macar cateva din planurile facute.

O fotografie preferata

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Cu dor de Budapesta.

Leave a Reply

