Jurnal de Femeie Complicata (104)

Astazi, sambata, 30 iulie 2016 , sunt pe acasa si ma bucur de un weekend liber. Adica am planuri care includ cumparaturi.

Afara…e vara. Clar.

In casa…ma bucur sa vad puiutii mei de avocado cum cresc.

In bucatarie…am nevoie sa pun chestii prin frigider pentru ca inca nu am fost la cumparaturi dupa ce am venit din vacanta.

Sunt imbracata cu: haine de casa (pantaloni scurti, tricou, flip flops)

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel (NCIS e in vacanta pana la toamna)

Ce carti citesc zilele astea:Destination Unknown by Agatha Christie

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu: planuri pentru vacanta de ziua mea. Cred ca in Septembrie nu voi reusi sa plec unde am vrut asa ca , va trebui sa planific pe decembrie din timp.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…nimic special de data asta.

Am invatat…ca imi pierd rabdarea usor cu tampitii. My bullshit meter o ia razna si la fel si avalansa de adjective. Oooops.

Sunt recunoscatoare…jumatatii mele , care imi suporta cam toate toanele.

Astept/sper…sa ne iasa planurile de a merge la tenis, din nou.

O fotografie preferata

Salina Turda

Salina Turda, poza facuta in 26 iulie 2016. Urmeaza si un articol.

Leave a Reply

