Jurnal de Femeie Complicata si Calatoare (103)

Astazi, sambata, 23 iulie 2016 , va saluta blogul meu pentru ca eu sunt plecata, din nou. Putina Transilvania , de data asta.

Afara… momentan e frumos, dar prognoza nu e foarte stralucita. Sa speram ca se schimba in bine.

In casa…sunt doar in vizita :)

In bucatarie…mi-e drag sa o ajut pe var-mea

Sunt imbracata cu: haine de casa (pantaloni scurti, tricou, flip flops)

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel (NCIS e in vacanta pana la toamna)

Ce carti citesc zilele astea:Destination Unknown by Agatha Christie

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu: zilele astea explorez si fac poze.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa ma reacomodez usor la 2 zile de munca, inainte de weekend.

Am invatat…, din nou, ca vecinii, prietenii si neamurile care va promit cele mai misto afaceri si in care, evident, se pare ca voi iesiti castigatori, sunt niste tepari. Mari. Fara acte. Si te mai si hartuiesc. Si te simti mic si prost ca nu stii cum sa faci bine si sa stii ca respectivul isi primeste pedeapsa inca cinci vieti de acu inainte.

Va rog eu nu acceptati nici o lucrare fara contract , fara ca respectivul contractant sa fie responsabil, pe o suma fixa. Fara sa stiti ca aveti un spate legal cu care sa ii mutati ranjetu din loc la nevoie. Cei mai “simpatici” si dornici sa va “ajute” sunt cei mai nesimtiti si profitori (pentru numele canaliei, ca sa stiti sa il evitati, va rog sa imi scrieti, nu il fac inca public).

Sunt recunoscatoare…ca pot sa plec de acasa , in vacante, destul de des, fara sa fac eforturi uriase.

Astept/sper…sa pun la cale iesirea de ziua mea dar depinde de un raspuns de la WizzAir, care cam intarzie sa apara.

O fotografie preferata

Drumul dinspre Cluj via Floresti - portiunea cu mai putine hartoape

Drumul dinspre Cluj via Floresti , spre Pensiunea Lara

Ca tot suntem in zona…poza a fost facuta in primavara asta.

Leave a Reply

