Jurnal de Femeie Complicata (102)

Astazi, sambata, 16 iulie 2016 , am program de coafor. Bine, asta dupa programul scurt de lucru. E weekendul dinainte de o mini vacanta.

Afara…s-a mai racorit ceva.

In casa… e bine ca de data asta nu s-a incalzit asa rau.

In bucatarie…sunt fericita ca am niste chestii noi cu care ma pot juca. Hint hint: Instagram feed!

Sunt imbracata cu: echipament de mers la vopsit adica blugi si un tricou de care nu imi pare rau daca il patez.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel (NCIS e in vacanta pana la toamna)

Ce carti citesc zilele astea:Destination Unknown by Agatha Christie

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu: am reusit saptamana asta sa fac tot ce mi-am propus , asa ca imi ramane sa astept sa apara coletul meu cu costumul de baie si sa caut niste idei mai crete pentru zilele din zona Clujului.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…ah nu am planuit decat sa ma relaxez: la Cojocna si Turda. In rest, vom vedea.

Am invatat…ca a fi adult responsabil nu e usor, dar , cu putina planificare ,nu e nici foarte greu.

Sunt recunoscatoare…skillurilor pe care le dobandesc la work si care ma ajuta enorm in viata de zi cu zi (exemplu: detestam sa dau telefoane . Acum, dupa experienta si trainingul de la work, nu mai privesc datul unui telefon ca si o tragedie; ma inarmez cu un ‘scenariu’ si imi iau inima in dinti!)

Astept/sper…un photo shoot curand.

O fotografie preferata

DSC_5489

Adriatica in Italia: cu dor de duca. Poza e facuta in Mai 2016

Leave a Reply

