4 lucruri frugale pe care le-am facut saptamana asta

Articole din aceeasi serie:

Ce facem cu legumele vechi?
Ce facem cu painea uscata?
Ce putem congela?
Alimente neperisabile
Sezonalitatea legumelor si fructelor
Valentine’s cu buget redus
Legume care stau proaspete mult timp
Obiceiuri care te ajuta sa reduci cheltuielile
Fondul de Urgenta
Venituri pasive (relativ) usor de obtinut

Deja stiti ca am apucaturi destul de “frugale” – desi mai am de lucrat ceva la unele chestii. M-am gandit sa vad dau cateva idei practice si testate apropo de aceasta tema.

Azi despre chestii frugale facute in saptamana ce a trecut.

1. Am “salvat” cateva tricouri albe si le-am redat viata.

Duminica vrem si noi sa iesim la cumparaturi. Cum era cald , evident, ne-am uitat spre colectia de tricouri albe…care devenisera cam…galbene dupa ce au stat prin dulap. Enter panic mode! Nu folosesc inalbitor in mod normal…asa ca , daca tot am ajuns la cumparaturi, am cautat – si gasit- un inalbitor special pentru scos acea tenta de galben din tricourile de bumbac. Ca sa vezi, dupa ce am respectat instructiunile , tricourile noastre au revenit la un alb superb, numai bun de…reclama (Va zic pe email daca va intereseaza ce am luat, va asigur ca nu e o avere. Deci, reach out daca e nevoie!)

Am facut “experimente” doar pe 4 tricouri dar mai am cel putin inca pe atata de “reinviat”. Asa ca , numai bine, nu dau bani pe tricouri noi ci 5 lei pe un plic de inalbitor (si il folosesc la 4 tricouri).

2. Cumparaturi la piata

Vara este sezonul cand legumele si fructele le iau exclusiv de pe piata. Nu, pe termen scurt nu e neaparat mai ieftin. Dar, pe termen lung, e mai sanatos. Cel putin noi ne-am facut o “retea” de oameni care aduc produse de la ferme si din propriile gradini si nu sunt tratate chimic de loc. In primul rand, gustul e unul natural; si in al doilea rand, pe termen lung, stiu ca mananc ceva sanatos.

3. Parfait

13557705_10154247875828396_7464349698433308172_n

Mai mereu am ceva fructe prin casa si mi-am facut obicei sa am si fulgi de ovaz. Adaug nitel iaurt si am..parfait! Usor de facut, colorat, sanatos si foarte…prietenos cu bugetul. Combinatiile variaza in functie de ce fructe am prin casa.

4. Cafeaua de dimineata

Sunt clar o “coffee snob” dar asta inseamna ca :

— beau cafea la cafenele cand ma rasfat
— beau cafea la cafenele cand calatoresc
— iau cafea de calitate sa fac acasa in espresso

Desi dau ceva banuti pe cafeaua pe care o folosesc acasa, este incomparabil mai iefin decat sa ies in fiecare zi la o cafea buna in oras (nu, nu ma refer la cea de 1 leu, aia e otrava). Noi facem cafea in fiecare dimineata la un espresso DeLonghi , cumparat anul trecut, pentru ca vechiul espresso isi daduse duhul (si avea bine peste 7 ani).

One thought on “4 lucruri frugale pe care le-am facut saptamana asta

  1. Pingback: 4 lucruri frugale pe care le-am facut saptamana asta (2) | prinarad

Leave a Reply

