Jurnal de Femeie Complicata (95)

Astazi, sambata, 21 mai 2016 , este o zi destul de grea. Lucrez weekendul asta iar luni suntem pe avion. Prin urmare , trebuie sa rezolv absolut tot pe acasa inainte sa plecam.

Daca , cumva, jurnalul nu va aparea saptamana viitoare este pentru un motiv simplu: s-ar putea sa nu am net de loc pe unde ma duc (si nu, nu folosesc traficul de pe mobil cand calatoresc).

Afara…e , intr-un mare final, soare.

In casa… fac liste cu ce am de refacut / renovat / cumparat cand ma intorc din vacanta. Nu ca as sti de unde sa incep dar …macar listele sa le am, nu?

In bucatarie…ma supara ca nu o duce de loc bine busuiocul. Rosiile sunt foarte vesele.

Sunt imbracata cu: tricou si pantaloni sport de casa.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel si NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: Black Coffee by Agatha Christie si The 80/20 Principle : The Secret to Success by Achieving More with Less

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu: test bagaj, bagaj, liste, itinerarii, budget, preturi…

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa ma plimb pe plaja cu talpile goale.

Astept/sper…sa reinvat ce e ala echilibru in munca si familie. Sufar cumplit la capitolul asta. In veci nu am crezut ca o sa ma un job de care mi-e greu sa ma desprind in orele mele libere . Cand merg in vacante imi impun sa nu cumva iau laptopul la mine sa nu fie tentata sa ajut…

Un citat/proverb favorit:” Rare as is true love, true friendship is rarer.” – Jean de La Fontaine

O fotografie preferata

Camera Effects-1330926036911

Rasarit la Adriatica. 2013.

Leave a Reply

