Jurnal de Femeie Complicata (93)

Astazi, sambata, 7 mai 2016 , incerc sa rezolv tot ce am pe lista cat mai repede. Maine sunt iar pe drumuri.

Afara… primavara / vara ? Nu conteaza, soare sa fie!

In casa… ma uit cu drag cum cresc plantutele mele de rosii cherry si busuioc. S-a prins si puiul de aloe (sper).

In bucatarie…fac multe, multe, multe salate.

Sunt imbracata cu: tricou si pantaloni sport de casa.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel si NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: Black Coffee by Agatha Christie si The 80/20 Principle : The Secret to Success by Achieving More with Less

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu: cateva planuri isi fac aparitia incet , incet. Urmeaza sa le si punem in practica.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…trebuie sa fac un test de packing pentru gentile si hainele ce le vom duce la noi in Italia. Voi avea access la masina de spalat, asadar nu va fi necesar sa duc prea multe dupa mine.

Astept/sper…sa vad ce idei dragute vom avea pentru aniversare (nu, inca nu mi-am facut planuri exacte)

Un citat/proverb favorit: “I have wandered all my life, and I have also traveled; the difference between the two being this, that we wander for distraction, but we travel for fulfillment.”- Hilaire Belloc

O fotografie preferata

13178942_10154099824318396_8914000028083118078_n

Uite un motiv pentru care imi place TimeHop. Mi-a adus aminte de poza de sus. Si eu mi-am adus aminte de an: 2007. Si oras: Budapesta. Prima iesire impreuna la Budapesta. Si cat eram de tineri. Vai.

Leave a Reply

