Jurnal de femeie complicata (si calatoare) (90)

Astazi, sambata, 16 aprilie 2016 , sunt , din nou, in deplasare, asa ca va saluta blogul meu din Cluj. Eu, cu ceva noroc, voi fi pe dealuri pe undeva, bucurandu-ma de vremea buna.

Afara…ma bucur de vremea buna.

In casa… stau cat dorm. Asa e cand esti in vizita. Ahem.

In bucatarie… sunt in trecere, pe viteza. Cand avem tot Clujul la dispozitie, nu prea stau pe acasa.

Sunt imbracata cu: ceva outfit de hiking, clar pantofii mei sport de la Decathlon si geaca de fas tot de acolo.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel si NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: Black Coffee by Agatha Christie si The 80/20 Principle : The Secret to Success by Achieving More with Less

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Da, stiu, am zis ca nu imi place sa citesc doua carti de-o data. Doara ca 80/20 e pentru work. Si am cam murit cu ea de gat, motiv pentru care am luat pauza si mai citesc pe Agatha intre timp.

Ce mai mesteresc eu: circuite HIIT core si picioare. De la o prietena trainer. Am redescoperit niste muschi.

Melodia Saptamanii: Little Chief – Mountain Song

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa decidem ce facem de Pastele Ortodox.

Astept/sper…vacanta din Mai.

Un citat/proverb favorit: “Returning home is the most difficult part of long-distance hiking; You have grown outside the puzzle and your piece no longer fits.” ― Cindy Ross

O fotografie preferata

DSC_4470

Pe dealuri in Mai 2015.

Leave a Reply

