Jurnal de femeie complicata (89)

Astazi, sambata, 9 aprilie 2016 , sunt pe acasa , cu dita lista de chestii de facut. Am programare la coafor sa intretin culoarea si suvitele, plus ca trebuie sa fac ceva cumparaturi.

Afara…cred ca tocmai am realizat ca nu am sarit primavara.

In casa… am nevoie sa cumpar niste chestii (spring cleaning, anyone?)

In bucatarie… m-am reintalnit cu salatele mele imense de primavara. Vegan.

Sunt imbracata cu: tricou si pantaloni sport de casa.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel si NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: Black Coffee by Agatha Christie.

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu: am reusit sa iau biletele de avion (finally!) pentru Mai. Ba am rezolvat si o parte din cazare. Mai am insa destule de pus la punct pentru plecarea din Mai, inclusiv sa ma dumiresc cu niste orare de bus.

Melodia Saptamanii: Dean Martin – That’s amore

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa decid cu ce genti ne vom duce in Italia (iar masor in draci).

Astept/sper…sa fie vreme faina weekendul viitor in Cluj!

Un citat/proverb favorit: “A man who has not been in Italy, is always conscious of an inferiority.” – Samuel Johnson

O fotografie preferata

DSC_5261

Parcul Central, Cluj, Martie 2016

Leave a Reply

