Frugal Living: Venituri pasive (relativ) usor de obtinut

Articole din aceeasi serie:

Ce facem cu legumele vechi?
Ce facem cu painea uscata?
Ce putem congela?
Alimente neperisabile
Sezonalitatea legumelor si fructelor
Valentine’s cu buget redus
Legume care stau proaspete mult timp
Obiceiuri care te ajuta sa reduci cheltuielile
Fondul de Urgenta

Hai sa discutam azi despre “Veniturile pasive”. Va spun din start ca nu includ aici: dobanzile la depozite, dividendele, cash back de la credit card sau chiriile incasate. Includ doar alte tipuri de venituri care va pot aduce ceva banuti relativ usor, fara investitie financiara initiala (sau cu investitie minima). Insa, sunt si venituri “lente”, pe sistemul : din astea nu va veti imbogati prea curand.

1. Chestionarele platite

Stiu, am citit varii comentarii online despre Daedalus ***, de exemplu, dar este singurul site de unde imi vin in mod constant si regulat bani pentru chestionarele completate. Am cont din 2010. E drept ca uneori se aduna foarte greu 1000 puncte / 10 euro (limita de jos pentru plata) dar asta este si din cauza profilului meu : nefumatoare, nu consum alcool, nu consum junk food…

*** linkul NU este unul de afiliere. Daca vreti sa ma ajutati, trimite-ti-mi pe mail emailul vostru si va trimit invite.

Siteul nu este singurul de gen, dar este singurul de unde mi-au venit bani. Am mai incercat unul romanesc si cateva de pe afara, dar fara sa reusesc sa castig ceva. Aici intra si “secret shopper” , dar in Romania nu am gasit nimic care sa si functioneze.

2. E-books scrise de voi

Poate ati remarcat bannerul din dreapta care duce la cartea la scrisa de mine. Ei bine, o data la trei luni, imi vin banuti pe vanzari. Putini, pentru ca e foarte mic comisionul si mare impozitul, dar vin.

Daca vreti sa luati pret intreg, puteti sa vindeti in store-ul vostru personal. Eu am preferat asa pentru ca am si optiunea de carti printate. In plus, am deja aproape finalizata o a doua carte.

Puteti aduna material pentru o carte doar din selectia mai multor articole de pe blog, de exemplu.

3. Vindeti pozele voastre pe conturi specializate

Am cont pe 500px dar inca nu am vandut nimic, desi am destule poze in store. Nu ma cred un “mare fotograf” asa ca nici nu ma astept sa vand ceva, sincer. Dar daca e sa am noroc, de ce nu?

Mai sunt multe siteuri care ofera fix aceleasi posibiltiati. O lista foarte buna gasiti aici.

4. Conturi de afiliere

Am doua conturi de afiliere active: cel de la tu.ro si de la bookdepository.

Tu.ro este un site de un am comandat tricouri, dar unde gasesti si cadouri foarte faine. Eu tocmai am pus ochii pe o cana haioasa. Nu am facut bani de aici (inca), dar ce am strans pot transforma in “tu-uri”, care ofera reduceri la ce cumpar eu. Tot e bine.

Bookdepository e siteul de unde imi iau eu cartile printate, in limba Engleza. Intr-adevar un site nisat si poate de aceea nici nu am facut inca bani din vanzari. Dar nici nu sunt agresiva in promovare.

5. Blogul

Am avut o perioada in care faceam ceva banuti din bani – adica primeam produse. Efectiv bani am facut de pe celalalt blog (in Limba Engleza), unde am primit bani lunar pentru un banner. As fi putut continua ca si afiliat , dar nu am vrut.

6. YouTube

Continut bun pe YouTube plus AdSense = Bani. Pentru asta insa va trebuie timp sa creati continut bun, des.

Leave a Reply

