Jurnal de Femeie Complicata (& Ocupata) (87)

Astazi, sambata, 26 martie 2016 , era cat pe ce sa nu scriu jurnalul. Am fost deja la piata si am ouale la colorat / fiert pe aragaz. Ca si in anii predecenti , am ales variata bio, cu sfecla si ceapa rosie.

Afara…este innorat si pare tare nehotarit, fix ca de Florii de altfel.

In casa… nu prea se simte spiritul de sarbatoare. Din pacate, din an in an e din ce e in ce mai putin prezent.

In bucatarie… astept sa vad cum ies ouale colorate tura asta. Tura doi va fi de Pastele Ortodox.

Sunt imbracata cu: tricou si pantaloni sport de casa.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel si NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: Black Coffee by Agatha Christie.

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu : m-am chinuit sa imi rezolv cateva zile libere pe finalul saptamnii viitore. A intervenit o urgenta stomatoligica, pe care fosta mea stomatoloaga nu a fost in stare sa o rezolve. Asa ca, program de Cluj, din nou. Si da, imi voi schimba stomatologul din Arad, noroc ca sunt destui. Am deja o optiune foarte buna.

Melodia Saptamanii: Joan Jett – Bad Reputation

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…doar sa ma bucur ca pot sa lucrez remote, pentru ca asta voi face vinerea viitoare.

Astept/sper…sa ma plimb prin Cluj sambata viitoare.

Un citat/proverb favorit: “If you don’t like being a doormat then get off the floor.”– Al Anon

O fotografie preferata

10151423_10152328972103396_8690107186851376611_n

Oua de Paste, editia 2013

Leave a Reply

