Jurnal de femeie complicata (87)

Astazi, sambata, 16 ianuarie 2016 , este o zi speciala. Aniversarea noastra de 5 (!!!) ani fost in 14, zi in care mi-am luat cateva ore liber sa pot sta cu jumatatea ; dar ce nu stie el este ca si weekendul mi-am propus sa fie special. Ah si am nitel program de negocieri cu Vodafone si Telekom. Pam pam.

Afara….este soare cu dinti. Eh, tot mai bine decat ploaia.

In casa… am reusit sa scap de niste cutii si chestii care imi stateau pe creier ; subit am mult spatiu la dispozitie si imi place.

In bucatarie… au reaparut verdeturile pentru salata. Si da, trebuie sa ma duc sa mai iau.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel; si noile episode din NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: The 80/20 Principle: The Secret to Achieving More with Less by Richard Koch .

Cartile citite in 2016 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu….seria Frugal Living de pe blog . Imi place la nebunie sa o scrie si din ce vad, si voua sa cititi. Astept feedback.

Stiati ca: …am absolvit Scoala Populara de Arta, Sectia Actorie in 2002?

Melodia Saptamanii: Holograf – Ochii tai

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…nu am nici un plan special in minte. As vrea insa sa reusesc sa mai citesc (taraganez cartea de cam multisor)

Astept/sper….sa se mai incalzeasca afara ca ma mananca labile sa o iau la plimbare pe undeva.

O fotografie preferata

Noi in Szeged 2013

Noi in Szeged 2013

In Szeged, in Decembrie 2013.

Leave a Reply

