Un fel de wish list pentru 2016

…sa continuam seria inceputa in 2014 , si 2015

Dar mai intai, ce am reusit sa fac din lista de anul trecut:

– NU am publicat “Budapest for Budget Travelers” dar am reusit sa scriu cartea in Noiembrie (NaNoWriMo)
– NU am citit decat 13 carti (din 24)
– am castigat TOATE challenge-urile FitBit de la work!
– NU am reusit sa fac 10000 pasi in fiecare zi
– NU am vizitat o tara noua
– am folosit ceva juicerul
– am gatit foarte mult vegan
– am fost in Ungaria cu ocazia aniversarii de nunta
– am avut ocazia sa fac cateva cursuri de comunicare si creative writing

Iar pentru 2016….

– imi doresc sa public cartea scrisa in noiembrie 2015
– imi doresc sa castig challenge-ul de citit si in urmatoarele doua trimestre (am castigat deja doua)
– imi doresc sa revin la obiceiul de a face 10000 pasi pe zi
– imi doresc sa vizitez o tara noua
– imi doresc sa petrec aniversarea de nunta in alt oras decat Arad
– imi doresc sa mai fac cateva cursuri de specializare, mai ales in nutritie
– imi doresc sa invat si mai multe retete raw vegan
– imi doresc sa ating un anumit target de economisire (pitici noi)
– imi doresc sa incep o serie despre “frugal living” pe blog

One thought on “Un fel de wish list pentru 2016

  1. Pingback: Frugal living: Ce facem cu painea uscata ? | prinarad

Leave a Reply

