Wish List

Cand scriu articolul acesta mai sunt 55 de zile pana la ziua mea (o cifra simpatica, relativ rotunda. Hint: am eu ce am cu numbarul 5). Ba mai vine apoi si Craciunul, urmat de aniversarea noastra de 5 ani si Sf Valentin. Asa ca , boardul meu special de pe Pinterest creste vazand cu ochii.

Intotadeuna mi-au placut cadourile mici dar cu semnificatie interesanta. Iar daca sunt legate de pasiunile mele – calatorit, pisici, carti, fotografie, scris , hand made, cafea – cu atat mai bine.

Cam asa arata topul chestiutelor ce mi le-as dori (sau mi le voi achizitiona singurica) in perioada urmatoare.

Pana una alta mi-am luat un memory board (in Martie, din Cluj) pe care tot adaug chestii; iar recent (in Septembrie, tot din Cluj) mi-am luat o harta a Europei dar pe care inca nu am apucat sa adaug pinuri.

Leave a Reply

