Lifestyle: Analiza Cheltuieli Iulie 2015

Va aduc aminte de celelate articole din serie:
>> Februarie 2015
>> Martie 2015
>>Aprilie 2015
>>Mai 2015
>>Iunie 2015

Inainte de a intra in detalii, iata cateva informatii necesare pentru a putea trage concluzii cu privire la analiza cheltuielilor:

  • familie cu doi adulti
  • eu tind spre raw-vegan sau o alta denumire high raw vegan (o masa calda sau non-vegan, restul raw vegan, pe zi)
  • jumatatea mai mananca si carne
  • prepar acasa cel putin o masa pe zi
  • nu avem masina si mergem foarte mult pe jos

ChartCheltJul2015

NOTA oct 3: in pie-chartul de mai sus , sunt inversate valorile pentru mancare / casa . Cu scuzele de rigoare, va rog sa aveti rabdarica sa refac chartul

Din motive lesne de inteles nu va dau valori exacte (in lei). Nu asta e scopul articolului. Totalul pe Iulie este mai bine decat dublul celui din Iunie 2015 si se apropie de 6900 lei (pentru doi adulti). A fost o luna speciala cu multe investitii in casa.

Mancarea e la 37% din total, iar in valoare absoluta a crescut mult fata de Iunie (cu aprox 800 lei)

Ingrijirea personala cuprinde inclusiv vizitele la stomatolog , dar a ramas pe la 12%.

“Casa” include cheltuielile fixe (NU avem chirie de platit, asadar acolo sunt: 2 abonamente de mobil, 1 abonament IPTV+net+fix, electricitate si intretinerea) dar si investiile facute (inclusiv in electronice) iar luna asta a sarit la 29% din total.

Pentru ca nu avem masina , cheltuielile noastre cu transportul sunt mereu mici. Luam taxi la nevoie (a se citi suntem pe fuga sau cu multe bagaje) si in rest mergem pe jos sau cu tramvaiul. Doar 2% pe transport luna asta, o mica crestere fata de lunile trecute pentru ca am luat taxi de cateva ori cand am venit de la cumparaturi.

Am luat biletele la Sziget Fest (trecute la categoria Travel) si am mutat niste banuti de colo colo pe conturi (sa prelungesc domeniul de la blog).

Per total, o luna foarte “datatoare de gauri in buget”. Am platit asigurarea casei pe tot anul, am investit in calculatoare si pe la chestiile sanitare din baie. Ba ne-am mai facut si damblaua de a ne lua biletele la Sziget Fest.

Leave a Reply

