Cateva updateuri…

11391516_10153339146848396_6208819573891927198_n

Recunosc ca de cand am decis sa suspend seria “Jurnalului”, am cam disparut din peisaj. Motivele sunt 100% legate de timpul meu liber…lipsa. Niste schimbari (in bine) la job, niste draci cu vecinii, si nu imi doresc, de o vreme, decat sa nu ma ating de calculator in weekenduri.

Daca tot imi atragea cineva atentia pe Pagina de Facebook a blogului ca sunt cam scumpa la vedere – da, sunt! – am zis sa va fac o lista de updateuri cu ce se mai intampla prin viata mea (si a blogului).

  • turele la piata sunt din ce in ce mai dese (cel putin doua ori pe saptamana). Pe motiv de cirese, piersici, rosii, zmeura…da, iubesc vara!
  • se coc visinile de la noi din gradina!
  • 10402407_10153334456008396_6786105352173887855_n

  • am castigat al doilea challenge FitBit la work (70000 pasi pe saptamana minim, din Dec 2014 pana in la inceputul lui Iun 2015)
  • la inceputul lui Iunie s-a facut fix un an de cand utilizez FitBit zilnic
  • am citit doua carti (si acum citesc altele doua in paralel) pentru noul challenge de la work
  • particip la #5milechallenge organizat de SparkPeople in luna iunie
  • dentista m-a anuntat ca ne vedem peste 6 luni!
  • am avut show cu un vecin foarte “harnic” care renoveaza apartamentul din Ianuarie si care a uitat ca exista ora de liniste prin orasul asta . I-am adus eu aminte. Si Politia Locala
  • urmeaza o toamna bogata in plecari atat pe motive personale cat si de business
  • nu am ajuns la nici un eveniment #prinarad in ultima vreme
  • imi doresc sa incerc ingheata de la o anumita gelateria de langa Lacul Padurice
  • mai am de scris multe articole legate de iesirea la Eger din Mai
  • de cand s-a inchis Cora, mi-am mutat centrul de shopping la Kaufi (unde, ca sa vezi, a aparut iar marfa care imi place). Unde pui ca acum cheltuim mult mai putin la fiecare tura de cumparaturi
  • pentru cosmetice m-am reimprietenit cu DM (ca deh, in Kaufi anumite chestii nu le gasesc)
  • sambata e zi de vizitat parintii si stat cu prietena draga de familie
  • am 3 poze in store-ul de la 500px
  • cel mai probabil partea de #prinarad va fi din ce in ce mai putina pe blog, dar voi continua tot ce inseamna travel si lifestyle.
  • review-urile pentru serviciile de travel vor fi si ele mai dese (cazari, site-uri de rezervari, tururi , etc)
  • sunt tot mai multumita de al meu Sony M2 Aqua…mai ales in situatii de…ploaie torentiala

2 thoughts on “Cateva updateuri…

  1. Daaa, sa incerci inghetata de la Delizioso, e foarte buna, desi cam scumpa la 5 lei cupa. Cred ca e cea mai buna din oras, urmata de Segafredo.

    Nu ti se pare acum ca era cam scumpa Cora? Mie tot timpul mi s-a parut un supermarket prea scump pentru un oras ca Aradul, cred ca de asta nu au mai avut profit si au plecat.
    Ce cosmetice nu gasesti in Kaufland?

    • @Elena: 5 lei e si la Coandi (pe Balcescu) si mie imi place ft mult cea de la ei. De la Segafredo nu am incercat. :) Dar cum mananc inghetata ft rar…o sa mai treaca multa apa pe Mures pana ajung eu la gelateria respectiva.
      Ba da, acum mi se pare ca era cam scumpa Cora. Uite , nu am gasit in Kaufi tampoane OB mini (TMI, sry) si Sensodyne pro relief (doctor’s orders, nu am ce face; bine sunt vreo 3 firme bune in zona sensitive dar eu cand aud de Colagate fac cale intoarsa, deci raman la Sensodine si Arm & Hammer). Dar in DM gasesc mereu astea desi si ala e scump ca dracu.
      Kaufi era ft ft prost intr-o vreme . Chiar nu gaseam nimic din ce folosesc. Acum s-au mai dat pe brazda dar tot nu gasesc tot ce gaseam Cora

Leave a Reply

