Lifestyle: Analiza Cheltuieli Mai 2015

Va aduc aminte de celelate articole din serie:
>> Februarie 2015
>> Martie 2015
>>Aprilie 2015

Inainte de a intra in detalii, iata cateva informatii necesare pentru a putea trage concluzii cu privire la analiza cheltuielilor:

  • familie cu doi adulti
  • eu tind spre raw-vegan sau o alta denumire high raw vegan (o masa calda sau non-vegan, restul raw vegan, pe zi)
  • jumatatea mai mananca si carne
  • gatesc acasa cel putin o masa pe zi
  • nu avem masina si mergem foarte mult pe jos

Pie char may 2015

Din motive lesne de inteles nu va dau valori exacte (in lei). Nu asta e scopul articolului. Totalul pe Mai este cu aprox 300 lei MAI MARE decat cel din Aprile dar tot peste 5000 lei (pentru doi adulti). Dar, am calatorit pentru 5 zile in Ungaria.

Mancarea a coborit la 23% , iar in valoare absoluta a scazut cu aprox 400 lei.

Ingrijirea personala cuprinde inclusiv vizitele la stomatolog , dar au scazut la 11% si in valoare absoluta cu aprox 250 lei.In luna mai am trecut hainele / papucii la “ingrijire”.

“Casa” include cheltuielile fixe (NU avem chirie de platit, asadar acolo sunt: 2 abonamente de mobil, 1 abonament IPTV+net+fix, electricitate si intretinerea).

Pentru ca nu avem masina , cheltuielile noastre cu transportul sunt mereu mici. Luam taxi la nevoie (a se citi suntem pe fuga sau cu multe bagaje) si in rest mergem pe jos sau cu tramvaiul. Doar 1% pe transport luna asta, la fel ca in aprilie.

Partea de Travel a mancat 39% din cheltuieli. Am fost plecati o zi la hiking plus 5 zile in Ungaria. Am iesit bine la cost, overall, mai ales ca am mers des la restaurante cat am fost plecati. Insa nu am folosit de loc transportul in comun, am mers pe jos peste tot.

Leave a Reply

