Jurnal de femeie simpla (83) – In pauza

Astazi, sambata, 2 mai 2015 , m-am trezit stiind ca nu am scris din timp jurnalul si nici nu am avut vreo intentie sa o fac inainte de a ma apuca de lucru. Asa, putin on call ca sa nu las chestiile neterminate peste weeked. Apoi am mers la cumparaturi. Si uita asa m-am gandit sa iau pauza de la formatul acesta de jurnal. Voi continua cu un jurnal de calatorie (urmeaza aniversarea de nunta hai hui, evident) si vedem apoi in ce se va schimba.

Afara….ploua, ploua, ploua…

In casa… e destul de racorita, dar placut.

In bucatarie… am reusit sa umplu frigiderul iar congelatorul mi-e plin de spanac (pus de mine in pungi , portionat)

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel; si noile episode din NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: The Memoirs of Sherlock Holmes by A.C. Doyle . Cartile citite in 2015 le gasiti aici. Am inceput, in paralel, si o carte de leadership (pentru work)

Ce mai mesteresc eu….schimbarile de la work ma tin bine in priza.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sunt curioasa daca apare Telekom sa puna fibra, in cele din urma.

Astept/sper…. cateva zile speciale in Mai.

O fotografie preferata

apr 21

Work face varianta Aprilie 2015.

Leave a Reply

