Telekom #fail: cum inca nu am fibra in casa

Tare as vrea sa am talentul de a scrie fictiune. Nu il am. Asa ca ceea ce cititi in continuare este adevar.

Inceputul…

Am vazut ca Telekom a tras fibra prin zona mea, ba chiar m-am intalnit cu echipa lor in scara blocului. Asadar, pot sa ma interesez sa trec pe fibra zic. Ca tot juma de Arad are deja si eu nu.

Vineri 4 Aprilie. Vorbesc cu o cunostinta care e agent de vanzari. Fata imi confirma ca amm fibra in bloc. Eu insist ca firul meu NU E DIN BLOC (un detaliu important, veti vedea mai incolo). Pune cererea de transfer pe fibra.

Lunea sun la 1234 si ma interesez daca am cerere activa. Mi se spune ca da si va voi fi sunata saptamana aceea.

Sau nu…

Nu ma suna nimeni inainte de Paste. Dupa Paste vorbesc cu agentul care mi-a facut cererea si ma anunta ca e o problema. Face ce face si repune cererea in magazin (ulterior am aflat ca a fost inregistrata cu data de 16 aprilie).

Stau ce stau si cum nu ma suna nimeni, fac sapaturi. Ca sa aflu ca nr meu de telefon de contact e unul vechi (ii rugasem de mult sa il schimbe) . Asta dupa ce am dat pe twitter un mesaj cu @ spre telekom si ii intreb cum de stau 3 sapt dupa fibra cu cerere pusa.

Dupa un alt apel la 1234 afla ca sunt programata pe 27 apr intre 2 si 4pm . Evident ca nu ma sunase nimeni dar am confirmat cu ocazia asta.

27 aprilie

Pe la ora 3pm suna telefonul fix – asta e nr de contact la ei la alegerea mea – si ma intreaba daca-s acasa pentru fibra (mda, nu insist pe faptul ca fixul nu il car dupa mine in oras desi e cordless). Le explic cum sa ajung la mine.

Suna la interfon, intra in curte. Le deschid jos. Si raman omii la cutia de jos.

Deja vorbeam cu al meu daca sa cobor eu sa le zic ca firul meu e peste drum sau se prind singuri.

5 minute mai tarziu suna la usa. “Stiti azi nu va putem pune fibra“. Evident, stiu, ca firul nu e din bloc si eu nu pot pune decat din bloc. Si da, am anuntat la Bucuresti si la Arad ca firul e de peste drum.

Ei se plang ca agentii le dau informatii aiurea ; eu intreb unde pot sa fac plangere pentru incompetenta (tuturor, nu ma intereaza cine a sfeclit-o).

Pleaca cei doi cu mentiunea ca “dau email la sefu si in 1-2 zile venim la instalare”.

Intre timp…

Eu m-am pus sa sap pe la Telekom . Am aflat cine e sefu’ (un inginer TT care era la fel de “bine pregatit” si cu ceva ani in urma) si am decis, dupa ce m-am consulatat cu inca un adult responsabil (taica-mi-u) sa fac plangere oficiala la 1234.

Asa ca am sunat si m-am plans. Am povestit tot ce au avut de zis cei doi de au venit in teren.

29 Aprilie

Ma suna agentul de mi-a facut cererea (aia din 4 Aprilie). Explic cum ca inca nu am fibra si se documenteaza ce si cum. A dat exact peste informatiile de le aveam si eu (cutie gresita, ordin de serviciu gresit).

Acum am o cerere noua – in asteptare programare- si o plangere facuta. Care se va rezolva prima? Si cand?

Concluzii

In 2008 cand am plecat de la RDS la Romtelecom, am plecat din cauza incompetentei si prostiei celor de la RDS. De cand au preluat nemtii Romtelecom si s-au rebranduit in Telekom, merg mai rau ca pe vremea Grecilor. Acu ma intreb care mai e diferenta intre cei doi in afara ca Telekom e scump si nu am upload decat de max 1mb pe DSL. Customer care e la fel de lamentabil.

Am fost intrebata pe Facebook de ce nu plec de la Telekom. Raspunsul e simplu: nu am la cine. Singura optiune ar fi Vodafone. Dar nu stiu sa existe o cartela de date 4G cu trafic nelimitat si la pret pana in 100 lei / luna. Daca exista sau Vodafone poate face miracole pentru un client cu vechime din 2001, sunt toata urechi!

Update May 6, 2015

E frumos sa facem follow up ca tot am avut o groaza de vizualizari pe articol. Ahem. A sunat de la Telekom Bucuresti sa programeze instalarea pe maine (sau luni); am ales Joi in acelasi interval orar ca data trecuta. Sper sa vina cu hartoagele bune!

One thought on “Telekom #fail: cum inca nu am fibra in casa

  1. Pingback: Telekom #fail: 500px.com nu poate fi accesat | prinarad

Leave a Reply

