Jurnal de Femeie Simpla (81) – O schimbare de look

Astazi, sambata, 18 aprilie 2015 , va salut de la coafor! M-am gandit ca e cazul sa fac o schimbare de look. Daca in decembrie (tocmai de ziua mea) m-am tuns si vopsit, acum vreau sa schimb culoarea si sa adaug niste suvinte blonde. Am mai fost asa prin 2006-2007 … dar nu prea mai gasesc poze din perioada aia. Asa ca o sa va multumiti cu rezultatul de azi.

Afara….se anunta vreme cu …toane.

In casa… am geamul deschis mai mereu.

In bucatarie… e nevoie de o tura de cumparaturi.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel; si noile episode din NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: The Memoirs of Sherlock Holmes by A.C. Doyle . Cartile citite in 2015 le gasiti aici. Nu stiu motivul pentru care citesc extrem de greu seria asta de naratiuni.

Ce mai mesteresc eu….inca nu am reusit decat sa rezerv cazarea pentru iesirea din Mai. Deci ar cam fi cazul sa ma ocup si de restul detaiilor.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa planific cu Telekom cand vin sa puna fibra…

Am invatat ….ca degeaba unii au inaintat in varsta. Comportamentul e tot de scoala generala. Pacat.

Astept/sper…. sa planuiesc o plimbare la padure. Mi-e dor de 20km de plimbare in aer curat.

O fotografie preferata

521956_10151536209108396_323005895_n

Doi nebuni in Budapesta (Aprilie 2013).

Leave a Reply

