Lifestyle: Analiza cheltuieli Februarie 2015

Inainte de a intra in detalii, iata cateva informatii necesare pentru a putea trage concluzii cu privire la analiza cheltuielilor:

  • familie cu doi adulti
  • eu tind spre raw-vegan sau o alta denumire high raw vegan (o masa calda sau non-vegan, restul raw vegan, pe zi)
  • jumatatea mai mananca si carne
  • gatesc acasa cel putin o masa pe zi
  • nu avem masina si mergem foarte mult pe jos

ChartCheltFeb2015

Din motive lesne de inteles nu va dau valori exacte (in lei). Nu asta e scopul articolului. Consider ca procentele sunt suficiente pentru a intelege ca in Romania, daca mananci cat de cat sanatos, undeva peste 30% din venituri se duc pe mancare.

Ingrijirea personala cuprinde inclusiv vizitele la stomatolog – deh, nu se poate fara controale si rezolvat probleme, nu? Asta ca mi-am pus in gand ca 2015 sa fie axat pe health & fitness.

“Casa” include cheltuielile fixe (NU avem chirie de platit, asadar acolo sunt: 2 abonamente de mobil, 1 abonament IPTV+net+fix, electricitate si intretinerea).

Pentru nu avem masina , cheltuielile noastre cu transportul sunt mereu mici. Luam taxi la nevoie (de trei ori luna trecuta) si in rest mergem pe jos sau cu tramvaiul.

Noi am avut on “fond SOS” dar a fost folosit in ianuarie (nu intru in detalii). Urmeaza ca din aprilie sa contribuim din nou la acesta, de altfel. Din acelasi motiv a aparut si segmentul “datorii” luna asta (si care nu va fi prezent in Martie).

Suma total a cheltuielilor pe Februarie depaseste 4500 lei (pentru doi adulti). O luna in care NU am calatorit si nici nu am iesit la restaurant (“distractie” include iesirile la cafenea si turele de table top date cu prietenii).

E Aradul scump sau numai mie mi se pare? Voi tineti cheltuieli defalcate? De ce da si de ce nu?

5 thoughts on “Lifestyle: Analiza cheltuieli Februarie 2015

  1. Pingback: Lifestyle: Analiza Cheltuieli Mai 2015 | prinarad

  2. Pingback: Lifestyle: Analiza Cheltuieli Aprilie 2015 | prinarad

  3. Pingback: Lifestyle: Analiza Cheltuieli Martie 2015 | prinarad

  4. Well, you know all my spendings, asa ca nu mai intru in detalii. Sunt prea cheltuitoare si cel putin pana nu ma echilibrez chiar ca nu o sa vb de credit/imprumuturi ;) haha, ca sa vezi ca si pe Printesa Urbana tot despre bani se vb lately :D

    Cred ca prefer sa avem banii separati, nu stiu de ce – asa a fost si la mine in familie, iar salariile le-am avut mai tot timpul similare, iar cand a fost diferenta mare chiar ne-am ajutat reciproc (platea unul intretinerea mai des and such – multa vreme am fost eu, de-acum e el)..

    Imi mai place si ca simt ca ne facem cinste reciproc :)) parca-i cute asa.
    Nu stau sa dau socoteala, doar ma plang cand si cand.. e drept ca ma cam cearta Domnul Sot cand ma prinde mai in avant, dar are si momente total opuse (nu mai ai nimic de imbracat.. ahem.. happens often these days, “trebuia sa-ti iei doua perechi”, etc).. dar e pace si armonie pe tema asta, ceea ce ma bucura, ca ai mei se cam certau pe bani.

    Imi doresc ca in urmatoarele doua luni sa scriu mai mult si mai serios, ca sa fac niste banuti nu sa ma mai plang de cat cheltuiesc. Ofc, e provizoriu pana nasc, it’s too close, babe.. dar sper sa pot relua la un moment dat colaborarea asta, ca-mi face mare placere! Acuma, daca as fi si mai serioasa cu managementul timpului (alta buba? nu mai vreeeeau! need to relax :D)…

    Gotta stop criticizing myself, am eu o presimtire ca fac la fel ca la diete cand imi propun sa cheltui mai putin, ajung sa overthink si sa cheltui mai mult. Got to play with life, nu sa ma iau prea in serios. Ca, sa fim onesti, daca ar fi dureros chiar as simti.. 1st world problems..

    • Vrei si post de time management? :) conturi la banca avem si noi separate dar cheltuielile sunt la comun. Nu discut de PayPal unde avem bani separati si facem ce vrem cu ei dar Aia sunt din freelance. Joace, carti, maruntele :)
      Eu am taiat de mult resto ptr ca e Exclusiv in concedii.

Leave a Reply

