Jurnal de Femeie Simpla (73)

Astazi, sambata, 21 februarie 2015 , se anunta, din nou, o zi de shopping si rezolvat chestii. Ah si on call. Love it cand aflu in ultimul moment. NOT.

Afara….e caldut dar tot iarna.

In casa… e placut dar daca las caldura inchisa prea mult se raceste destul de rau.

In bucatarie…mi-e pofta pe avocado si rucola. Si iar nu gasesc nicaieri. Insa saptamana asta am facut niste clatite vegan de ne-am indragostit instant.

Sunt imbracata cu… tricou cu maineca lunga si geaca. Si mi-am scos iar la port triocurile mele cu mesaj.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel; si noile episode din NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: The Memoirs of Sherlock Holmes by A.C. Doyle . Cartile citite in 2015 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu….am ceva poze de scos de pe telefon si trebuie sa mai lucrez la niste articole care stau in draft de ceva vreme.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…neaparat trebuie sa gasesc niste idei faine sa ne relaxam.

Am invatat … sa nu imi fie frica sa cer ajutorul cand nu ma descurc cu ceva.

Astept/sper…. primavara.

Un citat/proverb favorit

“Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending.”
Maria Robinson

O fotografie preferata

_1019990

Mi-e dor de caldura si de o iesire.

2 thoughts on “Jurnal de Femeie Simpla (73)

  1. Rucola este la Lidl, cel putin la cel din Vlaicu este, eu de acolo cumpar. Posibil sa fie si avocado. Eu de-abia astept legumele romanesti, cred ca o sa mananc zilnic leurda si ridichi :D
    Un weekend fain!

Leave a Reply

