Jurnal de femeie simpla (72)

Astazi, sambata, 14 februarie 2015 , spuneti cu mine in cor: Sfantul Valentin, inimoare, cadouri care de care mai cretine, preturi extra super mari la orice rahat romantic si restaurante full. Enjoy.

Nu stiu pe cine am suparat dar se pare ca universul are program foarte sexi cu mine . De ziua mea am fost la prastas, de Sf Valentin ma duc la inmormantare. Give me a freaking break, will you?!

Afara….clar e inca iarna. 9 grade, pe bune?! Brrr

In casa…parca nu reusesc sa ma incalzesc. Ori isi bat astia de la CET joc de noi si dau caldura mai incet peste zi, ori iar s-a gandit presedintele de bloc sa faca economii. Si iar urmeaza zama de limba cand ma duc sa platesc intretinerea…

In bucatarie…nu am gasit ieri in cora nici mix-uril de salate , nici cartofii dulci si ma obisnuisem cu ele. Ufa. Greu cu salatele peste iarna. Greu.

Sunt imbracata cu… tricou cu maineca lunga si geaca. Am renuntat la layers.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel; si noile episode din NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: The Memoirs of Sherlock Holmes by A.C. Doyle . Cartile citite in 2015 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu….work si banda si pasi. Si cam atat.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…trebuie sa ma apuc sa planuiesc iesirea din Mai. Idei sunt, timp de planuit nu este.

Am invatat … ca degeaba esti student la medicina daca nu te descurci in situatii day-to-day. Long story.

Astept/sper…. primavara si vara.

Un citat/proverb favorit

“I’m selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best.”
― Marilyn Monroe

O fotografie preferata

Photo Credit: Key Foster via Compfight cc

Photo Credit: Key Foster via Compfight cc

Leave a Reply

