Jurnal de Femeie Simpla (70)

Astazi, sambata, 31 ianuarie 2015 , planuiesc sa lucrez jumatate de zi pentru a recupera din orele pierdute pe la medici (cu folos). Nu, nu e nimic grav si nu am fost eu pacientul. Da , s-a rezolvat. Dar pentru toate trebuie timp si bani. Si nu poti fi in doua locuri in acelasi timp. Asadar, azi am planuit sa imi prind treburile din urma…iar daca avem chef, poate iesim la plimbare.

Afara…. senin dar racorita.

In casa…in sfarsit nu mai tin caldura la maxim tot timpul.

In bucatarie…am facut atat de multe salate zilele astea ca nu imi vine sa cred ca pot manca atata verde . Asa s-a nimerit sa nu am timp decat de mese pe fuga, dar am ales sa mananc salate facute acasa in loc de alte porcarii.

Sunt imbracata cu… tricou cu maineca lunga si geaca. Am renuntat la layers.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel; si noile episode din NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: am terminat vineri seara And Then There Were None by Agatha Christie . Urmatoarea pe lista este The Memoirs of Sherlock Holmes by A.C. Doyle . Cartile citite in 2015 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu….am primit o oferta faina sa scriu un articol tematic : romantic travel! Sper in weekend sa imi vina idei pentru ca mi-a facut cu ochiul tema. Articol va fi in Engleza, publicat pe site-ul unei prietene.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare… sa imi exersez skillurile de a managaeria finantele foarte eficient.

Am invatat … ca toate usile se deschid in fata ta daca ai PCR-uri (pile, cunostinte, relatii) sau..mai pe era actuala…stii networking. Atunci cand mergi la un medic cu referinte, totul se rezolva mai repede (la fel de costisitor, sa ne intelegem, mai ales ca eu am un dinte impotriva spitalelor publice si aleg , in orice moment, o clinica privata).

Si daca incep sa scriu doar de bine despre stomatologul nostru, sa stiti ca nu am tampit. Dupa multi, multi ani, am avut bucuria sa nu mai scrasnesc din dinti de durere (adica sensibilitate) cand mananc ceva cald / rece dupa o curatare profi a dintilor.

Astept/sper…. primavara!

Un citat/proverb favorit

Being in control of your life and having realistic expectations about your day-to-day challenges are the keys to stress management, which is perhaps the most important ingredient to living a happy, healthy and rewarding life.-Marilu Henner

Sursa

O fotografie preferata

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mi-e foarte foarte dor de Cluj. Poza asta e facuta pe drumul de intoarcere de la Cluj in vara lui 2013.

Leave a Reply

