Jurnal de Femeie Simpla (69)

Astazi, sambata, 24 ianuarie 2015 , sper sa nu ploua. Pentru ca am de iesit la cumparaturi si as vrea sa stau mai multicel la aer.

Afara….e foarte frumos pe afara. Me likey. era foarte frumos afara cand am scris draftul (adica joi). Sambata, evident, a plouat. Pentru ca…weeekend.

In casa…in sfarsit nu mai tin caldura la maxim tot timpul.

In bucatarie…am scos, din nou, la iveala blenderul si acum fac smoothies vegane.

Sunt imbracata cu… tricou cu maineca lunga si geaca. Am renuntat la layers.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel; si noile episode din NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: peste saptamana am citit The Mysterious Affair at Styles by Agatha Christie – pe care, apropo, am gasit-o pe Play books la 0 lei – iar de miercuri m-am apucat de And Then There Were None by Agatha Christie . Cartile citite in 2015 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu….datorita unui prieten (si mare fan al blogului) am gasit de unde sa iau FitBit Charge HR fara sa trebuiasca sa comand de pe net. Asadar, astept cu drag sa ma anunte ca a intrat in stoc.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoaresa reusesc sa iau o banda de alergat. banda am luat-o sambata din Real , asa ca astept sa iau FitBit Charge HR-ul

Am invatat … cateva retete noi cu spanac.

Astept/sper…. noua mea jucarie.

Un citat/proverb favorit

“If slaughterhouses had glass walls, everyone would be a vegetarian.” ― Paul McCartney

O fotografie preferata

Un drumeag undeva in spatele Teberei

Moneasa: Un drumeag undeva in spatele Teberei

Mi-e dor de o plimbare lunga prin padure.

Leave a Reply

