Jurnal de Femeie Simpla (68)

Astazi, sambata, 17 ianuarie 2015 , sper sa ajung sa fac tot ce am pe lista: cumparaturi, jucat cu pisoiul si catelusul , articole pe blog si planuri de vacanta.

Afara….e foarte frumos de cateva zile.

In casa…am scapat de toate “urmele” de Sarbatori (ok, in afara de o lumanare parfumata care imi place foarte mult)

In bucatarie…am chef si pofta de facut salate interesate , sanatoase si vegetariene. Am pus cap la cap cateva salate noi recent si sunt tare mandra de ele.

Sunt imbracata cu… tot layers dar geaca mai subtire.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel; si noile episode din NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: The A.B.C Murders by Agatha Christie . Cartile citite in 2015 le gasiti aici.

Ce mai mesteresc eu….cateva idei / planuri de iesit. Se stie ca prefer sa ies din oras cel putin o data la trei luni. Asadar, pe martie ar cam trebui sa ne miscam fundurile pe undeva. Intre Atena si Berlin imi bate gandul dar inca nu sunt foarte sigura de nimic.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa caut un HRM.

Am invatat … ce buna e tehnologia la casa omului. Energia electrica o declar online , asigurarea am platit-o online…ah, neuronii mei se simt foarte fericiti!

Astept/sper….sa imi iau o banda de alergat (treadmill) si FitBit Charge HR (sau Polar HRM)

Un citat/proverb favorit

Physical fitness is not only one of the most important keys to a healthy body, it is the basis of dynamic and creative intellectual activity. – John F. Kennedy
Sursa

O fotografie preferata

10380753_10152985596928396_191782743000664688_n

O noua salata marca…je: verdeturi (din punga; nu are iceberg ci ridacchio si valeriana, printre altele) , putina branza de capra, ardei galben (ca rosu nu am gasit), lamaie stoarsa si ulei de masline.

Leave a Reply

