Comparatie de pret zboruri: Budapesta – Berlin – Budapesta

Ce face omu cand are nitel timp? Pai simplu, se apuca de cautat idei de vacanta. Iar cum , se stie, trebuie sa ies din tara cel putin o data la trei luni, m-am gandit ieri sa investighez ideea Berlin pe undeva prin martie.

De ce Berlin? Pentru ca al meu sot vrea la Zoo (alea doua din oras) iar eu caut idei de facut poze si explorat orase noi.

Cum gandesc eu o iesire? Luati de cititi.

Pasul 1 Skyscanner

Intotdeauna incep cu o cautare pe Skyscanner pe intreaga luna.

skyscanner 1

Ati vazut ca am marcat acolo 19 si 24. In momentul cand dati click pe 19 , graficul de jos se schimba si 23 devine zi mai iefina.

Pasul 2 EasyJet vs Air Berlin

Cele mai ieftine optiuni pentru 19-23 martie pe ruta Budapesta – Berlin – Budapesta sunt cu EasyJet si AirBerlin.

EasyJet e low cost (cu care am mai zburat), iar Air Berlin e budget airline / discount carrier. De mentionat ca cei din urma sunt de gasit si in GDS, asadar pot fi facute rezervari si printr-o agentie, daca vreti.

easyjet

Pretul de 148.64 euro pentru 2 adulti RT este pret final la plata cu debit card. Nu am nevoie de bagaj de cala si nici sa aleg locurile (desi, poate, uneori nu ar fi o idee proasta asta).

Cu EasyJet am mai zburat in 2012 si am fost foarte multumita de ei; de la cum rezervi pe net, la cat de repede poti face check in online si cum zboara pilotii.

airberlin

Pretul de 179.76 euro pentru 2 adulti RT este pret final. Nici acest pret NU include locul (care costa € 11.99 / adult) si nici bagaj de cala.

Cu AirBerlin nu am avut de loc experiente – decat prin clientii mei.

Evident, urmeaza sa caut cazare , si sa decidem daca mergem sau nu.

Pasul 3 Transportul de la aeroport in oras

Pentru ca liniile zboara pe aeroporturi diferite, este necesar sa verific si optiunile de transport spre oras.

De la Tegel (TXL) in oras exista autobuse care ajung in oras. Biletele de zi incep de la 6.7 euro / adult.

Tot autobuse sunt si de la Schonefeld (SXF), operate de aceeasi firma.

Concluzie:

Personal nu vad nici un motiv sa aleg Air Berlin in detrimentul EasyJet. Nu imi ofera nimic in plus (inclus in pret). Singura diferenta este ca Air Berlin a ales sa fie listata in GDS (i.e. Amadeus) in timp ce EasyJet nu.

Ambele sunt discount carriers si cam toti le pun la gramada desi sunt multe guri care sar in sus si explica cum ca Air Berlin nu e low cost. Comparand ce iti ofera in pretul biletului (fara add-ons), mie imi suna a low cost.

Leave a Reply

