Jurnal de Femeie Simpla (61)

Astazi, sambata, 29 noiembrie 2014 , numar pe degetele de la o mana zilele pana la ziua mea. Si mai e putin pana mergem, din nou, in orasul sufletului nostru.

Iar acest Jurnal va incepe sa se metamorfozeze…vreau sa fac cat mai personalizat continutul, asadar unele lucruri au mai “zburat” din lista.

Afara…e iarna, ce mai!

In casa… e placut dar tin nitel caldura deschisa noaptea.

In bucatarie… am nevoie sa ajung pe la cumparaturi. Din nou.

Sunt imbracata cu… pantaloni lungi roz , tricou alb (sparkpeople) si botosei.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel; si noile episode din NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: Kitchen Confidential by Anthony Bourdain (puteti vedea cartile citite in 2014 aici)

Ce mai mesteresc eu….Pentru ca vine ziua mea, intre Dec 1 si 5 cartea mea se poate downloada GRATUIT din Amazon store! (linkul il gasiti in bannerul din dreapta).

Si ca veni vorba, daca vrei sa primiti diverse surprize gratuit – gen Ghiduri pentru o anume destinatie, etc – va rog sa va abonati la newsletter pe email (buttonul de follow din dreapta). Orice feedback in acest sens este bine venit (am inceput sa folosesc un utilitar pentru a va trimite newslettere).

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa pun la punct planurile pentru Budapesta. Am rezervat camera pentru Dec 12-14 – ma rog, astept mailul de confirmare -, am facut research despre biletele de tren. Probabil marti le voi lua. Acu urmeaza sa vedem pe la ce eveniment mergem acolo.

Am invatat … ca mereu mai am ceva de invatat.

Astept/sper….primavara.

Un citat/proverb favorit
Holidays are about experiences and people, and tuning into what you feel like doing at that moment. Enjoy not having to look at a watch.” – Evelyn Glennie

(pentru ca am scris draftul de Thanksgiving)

O fotografie preferata

_1019841

Am asa un dor nebun de Budapesta…

Leave a Reply

