PC Garage & Black Friday = FAIL

* acest articol va fi updatat in real time in functie de cum evolueaza situatia *

Si inca un articol din seria ASA NU.De data asta au reusit sa me enerveze la culme PC Garage (mai am putin si o sa le zic PC Garbage), firma de la care comandam din 2012 si in ultimul an le-am facut rulaj destul de grosut (3000+ lei).

Sa lasa faptele sa vorbeasca, ca alea sunt documentate.

Sambata 16 nov: vedem pe site ca o baterie externa ce era redusa la pret vinerea, a revenit la pretul de aproape 300 lei. Decidem sa o luam de Black Friday daca se ieftineste la loc.

Vineri 21 nov : Black Friday romanesc. Bateria se ieftineste la aproape jumate de pret. Punem si o tastatura gaming back light (ca de la PC Garage era cea mai ieftina) si platim cu cardul comanda (aprox 250). And let the hell gates open! Pagina de 3D secure e nicaieri. Panica , ca am mai patit-o cu amicii de la Microshit. Am precizat ca este exclusa livrarea sambata.

Se duce Alex la banca, aia zic ca numai firma poate cere banii si ca noi putem doar anula si reface plata. Plata in pending. Contactez PC Garage pe emailul lor asociat comenzii – pentru ca nu au avut suport telefonic vineri. In cele din urma imi zice ca plata a fost procesata. Hmmm. Nu si de la banca.

Tot banca ne-a zis ca au scos 3D secure pentru a “facilita tranzactiile de Black Friday”. PS: ING pe Twitter sunt de un milion de ori mai utili decat cei de la sediul din Arad!

Luni 24 nov: Imi zice Alex ca la 4 noaptea a primit mail ca s-a generat AWB-ul. Plata nu a plecat toata ziua de luni si nici coletul nu s-a miscat din Bucuresti.

Alex incearca sa dea redeem la o cheie de joc ce o primise in email imediat dupa efectuarea comenzii. What do you know? Codul fusese deja activat de altcineva.

Marti 25 nov: Sun la PC Garage, ma iau de d-soara de la “comenzi noi” si ii dau codul de …comanda veche. Imi zice ca plata e ok (banii tot in pending sunt pe cont, apropo) si ca va veni curierul “pana la sfarsitul saptamanii”. Verific AWB-ul, apare ca e inca prin Bucuresti desi d-soara mi-a zis ca a plecat aseara.

Dau mail apropo de codul de joc. Urmeaza un schimb de mailuri intre Alex si PC Garage cu singura concluzie ca PC Garage a gresit cand a trimis codul, ca cica nu ar fi fost inclus pentru nici un produs comandat. Reclamele / ofertele de pe site au disparut , nu mai sunt cele de vineri si in afara de un email cu codul de redeem de pe steam nu avem alta dovada ca trebuia sa primim acea cheie. Pot intelege ca au gresit, dar daca noi nu le ziceam nimic, habar nu aveau de “greseala”. Iar daca activam codul vineri, ce se intampla?

Sunt curioasa cand va aparea curierul (pe site zice maxim 3 zile calendaristice din momentul cand e plecata comanda). Ii cred pe cuvant ca tranzactia a mers . Ma gandesc ca ei ar trebui sa isi faca griji, nu eu.

Update Marti 25 nov ora 3 p.m.: hop si mesajul de la Fan Courier ca azi ajunge coletul la mine.

Update Marti 25 nov ora 6:45 p.m. evident ca nu a venit nici un curier.

Update Marti 25 nov ora 7:30pm: what you know? primesc mesaj ca am fost cautata pentru colet dar nu m-au gasit. Interfonul a fost deschis toata ziua , la fel si telefonul. Am sunat la numarul curierului si are telefonul inchis. Am trimis mesaj de pe pagina curierului si maine dimineata voi suna la sediu. Da, cu chef de cearta.

Update Miercuri 26 nov ora 9:50 am: am sunat curierul. Evident ca ieri nu a apucat sa ajunga. Zau daca nu preferam sa imi spuna asa, decat sa primesc triggerul cu “ati fost cautat”. Manageriatul e de vina ca da vina pe agenti. Pacat.

Update Miercuri 26 nov ora 4:20 p.m.: ora 4 a venit, curieru a sosit. Problema e alta insa: am vrut sa verific continutul inainte sa semnez si nu mi s-a permit. Cica PC Garage ar fi trebuit sa mentioneze asta pe colet. Indiferent ce scrie pe site.

Concluzii:
– nu voi mai comanda vreodata de la Pc Garage.
– cat despre Fan Courier, data viitoare – ca trebuie sa vina telefonul din garantie – voi cere express deschidere la livrare.
– mai ca ma tenteaza la comenzi ulterioare sa platesc eu curierul dar sa aleg altul (Urgent pana acum au fost ok).
– am facut reclamatie la ANPC pentru felul in care PC Garage a gasit de cuviinta sa trateze expedierea / predarea coletului. Nu am pretentii materiale. Doar sa ii zguduie putin.

Concluzii dupa ce am si folosit produsele
– Alex nu e mega incantat de tastatura. A si scris un review despre ea. Eu am avut mici tangente cu ea, dar mi-a placut (am mainile mult mai mici decat ale lui Alex)
– bateria externa a primit insa laude. Eu ma voi pronunta dupa ce venim de la Budapesta cand sigur voi avea nevoie de ea.

Leave a Reply

