Departamentul “garantii”

*acest articol va fi updatat in real time, in functie de cum evolueaza situatia*

N.B. Dupa cum evolueaza lucrurile, cred ca va fi un articol din seria “asa da”. Pana acum doar lucruri ok despre Azerty si Quick Service.

Ok, sa o luam pe…fapte.

Nov 12 , Miercuri. Cumpar de la Azerty (am gasit contul din 2011 de cand am comandat, pe voucher, un HDD extern care inca merge) un Nokia 1020. A doua zi aflu ca mi-a dat omuletu nr de AWB gresit. Atata bai sa fie.

Nov 14, Vineri. Ajunge coletul. Nu am iesit la poze / teste pentru ca eram rupti de oboseala.

Nov 15, Sambata. Iesim la poze pe zi. Yuppy, yuppy, poze misto. Pune al meu sot pe Facebook poze, etc. Seara, mergem la concert la Primarie. Filmez eu vreo 3 piese cu Sony M2 si Alex cate ceva cu Nokia , pentru a testa cum merge.

Ajungem seara acasa . Si sa vedem / comparam ce a iesit. Al meu facea ca toti dracii , dar am stat langa boxa. Al lui Alex pe langa faptul ca “partaia” de la boxa, mai si harsia. Enter panic mode! WTF?! Cautam pe net, scotocim, mai facem inregistrari prin casa. Acelasi hasait, iar daca vocea e destul de inceata, nu auzeai decat harsaitul.

Restart to factory settings. Acelasi rahat. Afara, in casa, vocea mea, voce de la televizor…

Nov 17, Luni. Sun de dimineata la Azerty, d-soara ma expediaza sa sun la Service dupa ora 12 (mama lui de program de muieri gravide). Sun la 12, dau de un tip, explic problema, imi zice ca am service-ul la Quick Service (probabil ati auzit de Quick Mobile) in Baia Mare si imi da un email (ca telefonul e pe bani). E drept ca in aceeasi zi au raspuns baietii sa le trimit telefonul in service.

De la Azerty imi oferise optiunea sa renunt la comanda si sa returnez telefonul, eu urmand a platii transportul si a primii banii…tot in 15 zile. Zic, nu, as vrea totusi un telefon functional.

Nov 18, Marti. Trimit coletul prin Fan Courier. Gratis.

Nov 19, Miercuri. Primesc notificare ca ajunge telefonul in service si ca au 15 zile sa il repare. De atunci, silence is not so golden ca eu deja intru in panica. Nimic. Absolut nici un rand / telefon / informatie de la ei.

Nov 24, Luni. Le trimit email sa intreb de telefon (la 1p.m.). Si mai ales sa ma lamureasca daca sunt 15 zile lucratoare sau 15 zile pe calendar.

Nov 24, Luni, spre seara. Am primit raspuns de la service. 15 zile calendaristice si telefonul e in lucru.

Nov 26, Miercuri. Dupa experienta FAN & PC Garage cu imposibilitatea de a deschide coletul inainte sa semnez (verificare colet), am cerut expres sa pot face asta cand revine telefonul. Fail si aici ca au contract “standard” in care nu e inclusa verificarea. Si eu nu pot cere sa trimita cu alta firma cu care nu au contract.

Nov 28, Vineri: What do you know? Vine mesaj ca am un colet de ridicat. De la FAN. Goody.

Dec 1, Luni: Vineri nu a ajuns curierul. M-a sunat sambata dar nu eram acasa si mi-a zis ca vine azi. WooHoo a ajuns. Absolut tot ce am pus in colet s-a intors cu el. In plus, telefonul are pusa folie de protectie pe camera. Insa e rece rau (deh, iarna).

LE: Septembrie 2015

Ma anunta Alex ca telefonul…tiuie…cand filmeaza. Nah belea. Din nou probleme cu acelasi modul. Dau mail la Quick Service si mi-au confirmat ca pot trimite telefonul la ei.

Sep 4, Vineri: colet impachetat si dat pe manuta Fan Courier. Gratis.

Sep 7, Luni: confirmare telefon primit in service. 15 zile de asteptare. Maxim.

Sep 14, Luni: fara nici un email de la ei sau mentiune in fisa de garantie online, dau eu email sa aflu ce si cum. Cica telefonul e in lucru si il voi primi indarat in termenul legal.

Sep 18, Vineri: vad in fisa de garantie ca au reparat telefonul si au inchis garantia.

Sep 21, Luni: de dimi vine mesajul standard de la Fan ca o sa vina azi intre 9 si 17 cu un colet. E pranzul si inca nu a venit coletul (nimic nou).

Sep 22, Marti: a venit si coletul. Am descoperit ca au uitat sa imi returneze copia dupa factura si certificatul e garantie (noroc ca am copiute pe acasa, evident). Telefonul functioneaza cum trebuie (for now).

Concluzii: Cu toate ca se misca repede Azerty / QuickService daca e vorba de o garantie, cu siguranta e la Azerty nu mai cumpar nimic. Stiti voi, prefer sa iau ceva ce NU sunt nevoita sa trimit in garantie. (asta e note to self pentru ca imi caut un laptop si Azerty are preturi bune; dar degeaba , trebuie sa iau un calcul riscul major ce il prezinta bazat pe experienta anterioara).

Leave a Reply

