Jurnal de Femeie Simpla (59)

Astazi, sambata, 15 noiembrie 2014 , imi propun sa fiu , din nou, activa. Am de mers la cumparaturi si, in plus, probabil vom merge pe la Festivalul Vinului (evident, pentru castane coapte; si poate un concert).

Afara…e placut…pentru noiembrie.

In casa… e placut si caldura e inchisa chiar si noaptea.

In bucatarie… e mare nevoie de umplut frigiderul si congelatorul.

Sunt imbracata cu… pantaloni lungi de in, tricou alb si botosei.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel; si noile episode din NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: London Eyes: Short Stories by Thompson, Frances M. (puteti vedea cartile citite in 2014 aici)

Ce mai mesteresc eu….ma codeam daca sa va zic si despre isprava asta dar…de ce nu? In urma cu cateva saptamani am raspuns unor intrebari legate de NaNoWriMo. Interviul il gasiti aici (Engleza).

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa merg Duminica la vot.

Am invatat …sa profit de discount-uri cand am nevoie de ele (nu, nu cumpar doar de dragul discount-ului).

Sunt recunoscatoare…sotului meu pentru ca imi suporta orele ciudate de munca. Si colegilor pentru incredere.

Astept/sper….o iesire pe undeva.

Un citat/proverb favorit

“Love is composed of a single soul inhabiting two bodies.”- Aristotle
Sursa

O fotografie preferata

20140910_101738

Italia 2014.

Leave a Reply

