Jurnal de Femeie Simpla (58)

Astazi, sambata, 8 noiembrie 2014 , imi propun sa fiu activa. Am de ajuns la cumparaturi, am rezolvat deja o parte din treburile de dimineata…

Afara…e placut…pentru noiembrie.

In casa… e placut si caldura e inchisa chiar si noaptea.

In bucatarie… e mare nevoie de umplut frigiderul si congelatorul.

Sunt imbracata cu… pantaloni trei sferuri albastri, tricou alb si botosei.

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel; si noile episode din NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: London Eyes: Short Stories by
Thompson, Frances M.
(puteti vedea cartile citite in 2014 aici)

Ce mai mesteresc eu….guest-posts pe un site (o sa dau link la momentul potrivit) , articole la mine pe bloguri.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…nu mi-am facut planuri desi trebuie sa imi vizitez stilista cat de curand.

Am invatat … sa ma folosesc de orice oportunitate atat timp cat corespunde cu valorile mele morale.

Sunt recunoscatoare…sotului meu pentru ca ma sustine in toate “tampeniile” (da, stiu, asta fac cei intr-o relatie: isi sustin reciproc ideile cele mai crete!)

Astept/sper….sa vad niste apartemente in Atena (dap, ati citit bine!)

Un citat/proverb favorit

“To make democracy work, we must be a notion of participants, not simply observers. One who does not vote has no right to complain.” – Louis L’Amour

Sursa

O fotografie preferata

10438557_10152801286268396_5569722805326454138_n

Poze de noapte in Arad.

Leave a Reply

