Jurnal de Femeie Simpla (57)

Astazi, sambata, 1 noiembrie 2014 , pot sa te intreb, timpule, unde spanacul meu te grabesti?! Azi am un plan “creativ” pe mana si sper sa aia fix ce isi doresc toate partile implicate.

Afara…cica vremea s-a “imbunatatit” fata de zilele trecute. Eu tot 12C am vazut in prognoza de miercuri pana vineri. Si va asigur ca joi dimineata am chitait de zor pana la piata si innapoi.

In casa… ma joc de-a caldura ba pe 1-2 peste zi, ba pe 3-5 peste noapte.

In bucatarie… sufar de lipsa de legume proaspete. Greu cu salate raw peste toamna / iarna.

Sunt imbracata cu…pantaloni de training roz, tricou alb, botosei roz

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel; si noile episode din NCIS.

Ce carti citesc zilele astea: Medium Raw: A Bloody Valentine to the World of Food and the People Who Cook (Paperback) By (author) Anthony Bourdain. (puteti vedea cartile citite in 2014 aici)

Ce mai mesteresc eu…articole pe bloguri (personale si al unei prietene). Am reusit sa recuperez articolele nescrise la timp dupa excursia din Italia.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa ma duc maine la alegeri. Nu fac politica, dar cred ca deja s-a aflat prin targ ca sunt Monarhista. Cum , din pacate, nu avem optiunea asta la alegeri, voi alege o doamna (nu, nu e blonda; aia numai doamna nu e).

Am invatat … sa imi organizez timpul in asa fel incat sa am timp sa fac sport (10,000 pasi pe zi) , sa citesc macar cateva pagini seara si sa imi vad de lucru. Nu, inca nu ma declar superwoman :)

Sunt recunoscatoare… colegilor care ma ajuta si ma incurajeaza.

Astept/sper….idei pentru ziua mea sau in perioada dinainte de Craciun.

Un citat/proverb favorit

Cetăţeanul: Nu sunt turmentat… (zâmbind) coană Joiţico… Las’ că ne cunoaştem… Mă cunoaşte conul Zaharia de la 11 fevruarie… Nu e vorba, ţinem de d. Nae Caţavencu… e din Soţietate… dar vorba e, eu alegător… eu… (sughite) apropritar, eu pentru cine votez? (sughite) D-aia am venit. (şovăie.)

I.L.Caragiale – O scrisoare pierduta

O fotografie preferata

Oct 28 lunch

O salata raw de toamna.

Leave a Reply

