Zi Vegan – in stil propriu

Din cand in cand, ma apuca sa incerc o zi 100% vegan. Ideal raw vegan , dar cum nu mai e vara, nu prea imi iese mie faza raw in octombrie.

Va rog nu incercati asa ceva pe propria piele pana nu vorbiti cu medicul vostru. Eu sunt vegetariana de ani buni si am fost vegan o vreme (vreo 2 ani)

Cum a decurs ziua de joi…

Eu fara cafea nu reusesc sa fiu in stare sa muncesc sau sa fiu sociabila, asa ca… o cafea fara zahar a fost inceputul de zi (in jur de ora 9?).

Weekend-ul trecut am luat din Cora un storcator de citrice (30 lei la reducere) de care sunt fooooooarte multumita. Iarna noi bem destul de des suc de citrice proaspat, facut in casa. Dar te cam dor mainile sa tot storci pe ele in mod “traditional”. Asa ca acu m-am dat pe gadgeturi.

Am facut suc dintr-o grapefruit roz, imensa. Si pe langa asta am papat o salata la “micul dejun” (ora 11 a.m. ahem!). Aceasta salata de sfecla, adica , doar ca fara branza si pe pat de rucola.

Oct 16

Nu am avut otet balsamic, asa ca am facut dressing din sucul de la juma de lamaie si juma de portocala plus ulei de masline (2 LG).

Am avut un drum in oras si am stat la un fresh (mere si portocala) la Bode.

Pranzul (pe la ora 15 asa) este fasole galbena lata fiarta cu ulei de masline si putin suc de lamaie. Fara usturoi ca astept curierul.

Pe la 4:30 p.m. m-a lovit tanti foamea si am temperat-o cu un mango de il aveam prin frigider.

>>despre mango cititi aici (in Engleza)

Nu stiu daca pe baza de nervi sau de mancare, dar m-a luat o durere de cap in jurul orei 18 … solutia intiala? Un pahar de apa plata.

Pe la vreo 19 m-am pus sa fac hummus (naut in cutie mare, 2 LG ulei de masline, zeama de la 1/2 lamaie, 1 catel de usturoi si 1 lg paprika) si am papat cu 2 felii de paine integrala si jumatate de rosie.

Fast forward inca o ora jumate si am bagat sub bot aceeasi combinatie: 2 felii de paine integrala cu 2 LG de hummus si jumatate de rosie. Plus apa.

Apoi a urmat sportul- aka alergatul pe loc, deh – sa adun 10,000 pasi. Si mai multa apa. Dupa sport mi-a trecut si durerea de cap.

A urmat cititul pentru vreo doua ore (chiar m-a prins cartea Medium Raw: A Bloody Valentine to the World of Food and the People Who Cook (Paperback) By (author) Anthony Bourdain , desi este despre…carne) si somn.

Vineri dimineata

M-am trezit fara sa chitai de foame si mi-am facut o cafea. Evident, fara zahar.

E timpul insa sa mananc ceva (iar s-a facut ora 11). Probabil tot vegan si azi.

Concluzii

* nu e foarte greu sa mananci vegan dar ai nevoie de ingrediente potrivite. Daca ai prin frigider resurse, e mult mai usor decat sa iesi ca ai nevoe sa iei ceva

* chiar daca esti carnivor declarat, o zi light nu strica nimanui

* toamna/ iarna este cam greu sa te tii de vegan , oricat ai vrea. Fa pace cu tine si mananca ce simti ca ai nevoie

* daca te stii cu probleme de sanatate, intreaba medicul daca e ok inainte sa faci experimente

One thought on “Zi Vegan – in stil propriu

  1. Pingback: Clatite si Briose Vegan | prinarad

Leave a Reply

