Wish List de Ziua Mea (editia 2014)

Din lista de anul trecut, m-am ales cu urmatoarele:

  • Carti: mi-am luat foarte multe carti de pe diverse marketuri dar am si primit cadou de la autori.
  • Un pisoi: foarte portocaliu , de altfel. Din pacate, zburdalnicia lui si stilul meu de viata nu s-au impacat asa ca Shadow e mare sef pentru curtea si gradina bunicilor. Uneori si peste toata strada.
  • Un telefon nou: l-am luat cadou (adica gratis) de la Voda saptamana asta.

Hai ca nu e rau, nu?

Ce as vrea anul asta de ziua mea?

Charmuri legate de travel

Inca am charms bracelet si , mai nou, adun si bufnite (ca de astea pot aduna cate vreau , nu trebuie doar una, ca si dragonul). Dar mereu am vrut charms legate de travel.

O iesire pe afara

Nu am nici cea mai vaga idee unde – decat in cazul in care mergem iar la Piata de Craciun de la Budapesta . Dar vreau sa ies. P-afara. Din nou.

Treadmill

Cum nu am stepper de o vreme si alergatul pe loc deja ma chinuie psihic – hey, trebuie sa fac pasii aia cumva, da?! – am vazut prin magazine benzi de alergat de la 350 lei. Curand voi investi in una.

Leave a Reply

