De ce Vodafone e inutil ca prezenta in online

Va spun din start ca nu m-a platit nimeni sa scriu articolul asta. Si va asigur ca nu fabulez.

Sambata, 11 Oct 2014

Ma loghez pe myvodafone si dau cerere de modificare a abonamentului de date. In comentariu, scriu ca vreau sa inchid acest abonament, si ca mi-as dori oferte pentru abonamentele de voce (2 bucati). Las un numar de telefon (cartela Vodafone pusa intr-un telefon pe care nu am Blacklist) de contact si cerinta sa fiu cautata pana in ora 17.

Luni, 13 Oct 2014

Pe myvodafone cererea apare procesata. Nu m-a sunt nimeni.

Intru pe twitter si las un mesaj:

Cristina P. ‏@AradInfo Oct 13
@vodafonebuzz am trimis de pe myaccount dorinta de a renunta la ab de date de la urm ciclu de facturare. Mai tb sa fac ceva? Merci

Nici un raspuns.

In paralel, las si mesaj privat cu mai multe detalii si din nou, numarul de contact.

Nici un raspuns , nici nu m-a sunat nimeni.

Tot ieri am marait pe Facebook:

Draga Vodafone Romania , cererea mea de “modificare” a abonamentului (aka anulare) trimisa sambata apare ca si “procesata”. Nu m-a sunat nimeni …mai ales ca am anuntat sa fiu cautata pana in ora 17. Si ca am nevoie de oferte pentru voce…tocmai cand am si eu chef sa ma targuiesc cu voi ca tot sunt client gold… are sens sa ma duc la magazin ? sa ma targuiesc live?

Azi, marti, 14 oct 2014 nu mi s-a raspuns pe Twitter sau Facebook. Nici nu a sunat nimeni. Dar intre timp, pe pagina lor, reclamele la supranet cu 4G sunt dese.

Pot trage cateva concluzii de aici:

* clientii gold nu au nici o facilitate. Pentru ca desi am un abonament de voce din 2001, unul din 2002 si cel de date de nu mai stiu cand, cand ma duc prin magazine sa intreb ceva , singura optiune care mi se ofera e mereu sa schimb abonamentul cu ceva mai scump.

* intr-adevar, i-am rugat pe cei de la Voda sa nu mai insiste cu ofertele cand nu am eu nevoie de ele (stiti voi, multe telefoane aiurea); dar tin minte ca le-am zis ca ii voi cauta eu cand am nevoie de ceva.

* prezenta Vodafone in online este degeaba. Desi va jur ca de curand am citit la o bloggerita pe contul de Facebook ce oferte misto i-au facut Voda si ce tableta faina a luat de la ei.

Ce vreau eu de la Vodafone?

* sa inchid un abonament de date pe care nu il folosesc (se poate verifica in istoric ca nu a fost folosit de cateva luni)

* sa modific – adica sa cresc! – doua abonamente de voce.

* sa iau fara cost aditional un Sony M2 Aqua (al meu Sony e antic si nu isi mai face treaba; nu am bani inca de telefonul de mi-l doresc, asa ca trebuie sa fac un compromis).

Nu vreau sa ma mut la concurenta desi , sincer, daca Telekom imi da acelasi telefon gratuit la cartela (nu abonament) as fi foarte tentata sa il iau . Nu ma intereseaza catusi de putin Orange sau Digi (faliment placut, RDS, am mai zis!).

Dar nu pricep de ce preturile la telfon sunt diferite in functie de contul cu care ma loghez (un numar e activ din 2001 si unul din 2002).

Dar, mi-ar placea sa nu fiu nevoita sa:

* sun eu la *222 sa ma targui

* pierd timp la magazin pentru aceeasi targuiala…

Si ia ghiciti? Va urma targuiala pentru ca tin mortis sa inchid nenorocitu ala de abonament de date. Si sa modific macar un abonament de voce pentru ca au expirat ceva bonusuri (merci, Vodafone ca NU m-ai anuntat!) si nu mai destule minute si trafic de date. Evident, targuiala pe timpul meu (luat liber de la work).

PS: va voi anunta si rezultatul final.

Update Luni 14 Oct 2014

In fost in magazinul Voda de langa Teatru. (ma rog, mai degraba langa Record). Rezolvat absolut tot. Am inchis abonamentul de date cu data de azi. Am schimbat un abonament in RED25 si mi-am luat un Sony M2 Aqua fara nici un banut. Urmeaza ca de ziua mea sa vad cum modific abonamentul meu (in functie si de cum folosesc traficul de date).

Si da, baietii au stiut de cerera mea de pe Twitter. Dar nu au avut timp de ea.

2 thoughts on “De ce Vodafone e inutil ca prezenta in online

Leave a Reply

