La Bodeguita Cafe – O cafenea altfel. In Arad.

Update Ianuarie 2015: In drum spre piata zilele trecute am remarcat ca , din pacate, La Bodeguita Cafe nu mai functioneaza in spatiul de pe Metianu. Imi pare rau …si imi caut un loc de mers la ceai / cafea.

Ma stiti cat sunt de zgarcita in oferi recomandari. Iar cand vine vorba de reviews, pana nu am cheltuit eu bani intr-un loc, nici nu ma obosesc sa va zic despre el. Nah, bun. Bode. Vecini de strada de ceva vreme si locul unde imi petrec minutele libere (deh, orele-s cam limitate).

10387546_10152482189963396_8227173148001866284_n

Tineti minte poza asta? Ceaiul rece super fain de l-am baut eu cam toata vara? Yup, marca La Bodeguita. Si Laura stie bine ce face. Pe langa ceai rece, puteti alege: ceai cald (multe sortimente), limonada (inclusiv cu menta sau curacaco….sau petale de trandafiri), cafe freppe, cafe machiato…iar acu ca sta sa vina racoarea gasiti si vin fiert.

2014-10-09 11.36.28

2014-10-10 13.41.39

Cand am nevoie de o pauza, tot ce trebuie sa fac e sa ma duc pe str. Metianu. Uita-te bine pe stanga si imediat dupa bloc, vei vedea mesele…vesele. Pentru ca mereu sunt flori sau aranjamente de sezon pe acolo. Asta imi place foarte mult: e un loc vesel.

Iar daca ai si animalut de companie, afla ca La Bodeguita poti sa intri cu el in cafenea . Exact. Locul este “pet friendly” (marcat foarte dragut cu un sticker pe geam).

2014-10-04 14.15.33

2014-10-10 13.41.13

Poze colorate cu ce am servit prin Bode (asa alint eu locul) va trebui sa cer de la stimabilu-mi sot. Eu reusesc performanta sa raman fara limonada in pahar pana ma gandesc sa ii fac eu poza.

image

Update: cand am mutat cardul in telefonul nou, am gasit poza de mai sus.

Ce ziceti? Ne vedem la un ceai la Bode?

Nota: acest articol nu este un advertorial. Nu am primit beneficii banesti pentru publicarea lui. Luati-l ca un review al unui loc unde ma simt foarte comfortabil.

2 thoughts on “La Bodeguita Cafe – O cafenea altfel. In Arad.

  1. Pingback: 6 Motive sa vizitezi Aradul iarna | prinarad

  2. Pingback: Zi Vegan – in stil propriu | prinarad

Leave a Reply

